MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Printerproblemer i WIN95 SPOOL32 ERROR!!!!~
Fra : Søren Jensen

Dato : 30-10-02 15:21

Hej

Jeg har et NT4 netværk samt win95 klienter. Jeg har det problem at mine
klienter nogle gange kommer med en spool32 fejl ved udskrift fra evt. word97
hvorefter alle netværksprinter forsvinder fra klienten. Efter en genstart
dukker de op igen. Er der nogen her der ved hvorfor ???

Med venlig hilsen

Søren Jensen

Fra : Morten

Dato : 30-10-02 15:31

"Søren Jensen" <rathje@vip.Cybercity(Fjernes).dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Med venlig hilsen
>
> Søren Jensen
>

>Prøv lige næste gang det sker, at starte en CMD-box, og skrive NET START
SPOOLER

Det gør GARANTERET at du slipper for reboot'et.

Din driver er nok lidt små-syg....

/Morten

Fra : Søren Jensen

Dato : 31-10-02 11:46

Jeg har prøvet at køre de kommando men uden resultat. Vi har prøvet at
downloade den nye printerdriver, men uden resultat.

Hilsen

Søren