Problemer med CanoScan1250 og Win XP Home
Fra : Thorbjørn Brøndum

Dato : 30-10-02 13:35

jeg kan godt prewieve men ikke scanne - er der andre der har oblevet det
samme?

Fra : Jesper Laursen

Dato : 30-10-02 15:10

Problemet ligger højst sansynligt ikke i Windows XP Home, da du som regel
kan bruge en standard driver til din scanner.

Hvis tilfældet er, at scanneren bruger LPT1 porten kan problemet ligge i
opsætningen i bios af denne port. Jeg kan ikke lige huske, hvad den skal stå
til, men prøv dig frem..

Venlig hilsen Jesper Laursen

Fra : Thorbjørn Brøndum

Dato : 30-10-02 15:35