Overbelastede linjer hos Tiscali. Hvor læn~
Fra : Nicolai

Dato : 30-10-02 12:28

Hej

De sidste 10 dage er der intet sket, og der er ingen tidshorisont...

Som sædvanlig får man ingen klar besked :(

Tragisk hvor mange gange man har skulle finde sig i dette? Specielt når det er en linje til en undercentral,
så sker der minus.

Tracing route to tiscali.dk [212.54.64.99]
over a maximum of 30 hops:

1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.1
2 15 ms 15 ms 20 ms fe2-0.cr0.bol.worldonline.dk [213.237.5.209]
3 31 ms 20 ms 20 ms cr0.ron.worldonline.dk [213.237.127.44]
4 214 ms 189 ms 189 ms cr0.od.worldonline.dk [213.237.127.40]
5 139 ms 204 ms 195 ms ATM1-0.101.cr0.pbv.worldonline.dk [212.54.86.9]
6 159 ms 257 ms 234 ms portal.tiscali.dk [212.54.64.99]

Trace complete.

Nogen der vil dele lidt erfaringer fra TDC Netexpress & CC?
Hvordan er svartiderne hos support, og hvor hurtig rykker de ud?
Efter nytår er begge på min central har de lovet, så må jeg overveje. Tiscali holder ikke mere.

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 30-10-02 12:39

"Nicolai" <nifoSPAMSUCKS@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der vil dele lidt erfaringer fra TDC Netexpress & CC?
> Efter nytår er begge på min central har de lovet, så må jeg overveje.
Tiscali holder ikke mere.

Er TDC der ikke allerede?

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Nicolai

Dato : 30-10-02 13:03

> Er TDC der ikke allerede?

Jo, men der skal jeg betale 1xx om måneden xtra i kobber-et-eller-andet, da jeg ikke vil have fastnet

Fra : Nicolai

Dato : 30-10-02 13:10

> Er TDC der ikke allerede?

Jo. 745,- / måned for 2mbit, + 117,- / måned for en bærelinje. <- telestyrelsen vågn op!

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-10-02 15:56

"Nicolai" <nifoSPAMSUCKS@nospam.dk> wrote in message

> Jo. 745,- / måned for 2mbit, + 117,- / måned for en bærelinje. <-
telestyrelsen vågn op!

Telestyrelsen ved det udemærket godt,, og har vidt det i over 2 år... Sådan
har det altid været.. Det er først nu det komme i medierne.... Men på en
eller anden måde holder Telestyrelsen klart med TDC... Når man sender en
klage ind omkring dette... For man kun tilbage, at det er der ikke noget at
gøre ved.. Men hvis det er konkurrententerne som Tele2 osv.. Så er der andre
boller på suppen.... Telestyrelsen står vel også med medarbejdere der måske
tidligere har været medarbejdere i TDC.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 30-10-02 16:01

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@REMOVEspamfilter.dk> skrev i en
meddelelse news:3dbff2f3$0$5521$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Men på en
> eller anden måde holder Telestyrelsen klart med TDC...

Øhh

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Martin Damberg

Dato : 30-10-02 13:10

"klip"

> Er TDC der ikke allerede?
>
> --
> Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
> Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats
> Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet

TDC er jo heller ikke svaret på alt ;)

Martin
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke UNI-C

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 30-10-02 13:12

"Martin Damberg" <martin.damberg@fjern-uni-c.dk> skrev i en meddelelse
> TDC er jo heller ikke svaret på alt ;)

Nej. Undrede mig bare over at han skrev at de ville være der efter nytår

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : TBC

Dato : 30-10-02 13:51

> "Martin Damberg" <martin.damberg@fjern-uni-c.dk> skrev i en meddelelse
>
> Nej. Undrede mig bare over at han skrev at de ville være der efter nytår

Det var Cybercity han refererede til som jeg læste det: "Efter nytår er
begge på min central "

TBC

Fra : Nicolai

Dato : 30-10-02 15:23

> Det var Cybercity han refererede til som jeg læste det: "Efter nytår er
> begge på min central "

Jeps. Men TDC er ikke et emne, men den bærelinje 'afgift'

Jeg har netop skrevet til telestyrelsen, da jeg mener det netop var den problemstilling som var i Nyhederne for få uger
siden?

Fra : TBC

Dato : 30-10-02 15:34

> Jeps. Men TDC er ikke et emne, men den bærelinje 'afgift'
>
> Jeg har netop skrevet til telestyrelsen, da jeg mener det netop var den
problemstilling som var i Nyhederne for få uger
> siden?

Hvis du gider at sende en word/notepad kopi af din indsendte skrivelse til
min private mail (den spam mail adresse jeg bruger her i NG) skal jeg med
glæde småredigere lidt til min specifikke situation og klagepunkter og sende
en meget lignende formular som din ind til telestyrelsen med mit navn på.

TBC

Fra : Nicolai

Dato : 30-10-02 17:18

> [...]
> en meget lignende formular som din ind til telestyrelsen med mit navn på.

Øj, jeg formulerede mig meget kort, så ved ikke om de sluger den:

----------

TDC Internet sælger det på denne side:

http://tdcinternet.dk/artikel.php?id=41772

Men bestiller jeg, så skal jeg derudover betale 117 / månede for en
bærelinje. Pudsigt nok nøjagtig det samme som hvad et fastnetabb koster.

Er det ikke netop denne situation i har kæmpen imod, og som var i TV2
Nyhederne for kort tid siden?

Hvad gør jeg?

Fra : Kasper Bøggild

Dato : 30-10-02 18:06

> [...]
> bærelinje. Pudsigt nok nøjagtig det samme som hvad et fastnetabb koster.
>
> Er det ikke netop denne situation i har kæmpen imod, og som var i TV2

Problematikken fra nyhederne omhandlede kunder der har deres abonnement hos
en anden teleudbyder. Bærelinjen skal kun bruges hvis du slet ikke har en
telefonlinje. Du skal naturligvis ikke betale for en bærelinje hvis du
allerede har et telefonabonnement hos en anden udbyder.

--
Kasper Bøggild
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"

Fra : Nicolai

Dato : 30-10-02 21:11

> [...]
> telefonlinje. Du skal naturligvis ikke betale for en bærelinje hvis du
> allerede har et telefonabonnement hos en anden udbyder.

Det er jeg helt klar over, men problematikken var da også at de derved tvinger folk at have fastnet?

jeg er lige blevet lovet at CC kan overtage mig faktisk uden nedetid, så der er ingen tvivl..!