Dell Inspiron 8000
Fra : Kasper Meldgaard

Dato : 30-10-02 11:31

Tak for de mange svar !

Men desværre har det ikke løst mit problem... Jeg har rringet til dell og
oplyst mit Service Tag number, hvorefter de oplyser at de stadigvæk ikke har
en profil på denne computer, da den købt i USA. De skal bruge dette for at
udføre service. Jeg siger derfor og de så slet ikke kan hjælpe mig, hvilket
de siger de ikke kan...? Så nu ved jeg ikke helt hvad jeg skal gøre?? Jeg
kan jo stadigvæk selv bestille et nyt drev hjem fra dell, men er det til at
sætte i?? Kan man selv gøre det?? Eller skal man lade en af de mindre
PC-butikker reperere udskifte det? Og kan man generelt stole på deres
arbejde??

Venligst
Kasper

PS. forsat fra anden meddelse!