Problemer med TV Out
Fra : Tommy Nielsen

Dato : 30-10-02 10:20

Hej Gruppe

Jeg har et problem med mit tv out. Der er ikke problemer, med at få billedet
over i fjernsynet, problemet er at jeg ikke kan se selve filmen i
afspilleren. Det er ligemeget om det er Media player eller PowerDVD. Jeg kan
godt se afspilleren, men billedet på filmen er væk.
Er der nogen der har et bud??

Grafikkort: MSI GF4 TI4400

Mvh Tommy

Fra : Sune Salminen

Dato : 30-10-02 11:52

Tommy Nielsen wrote:
> [...]
> filmen i afspilleren. Det er ligemeget om det er Media player eller
> PowerDVD. Jeg kan godt se afspilleren, men billedet på filmen er væk.

Vent med at starte filmen til du har skiftet til TV mode.

-Sune

Fra : Tommy Nielsen

Dato : 30-10-02 16:09

Hej Sune

Jeg bruger ikke tvtool, men Nview, så jeg kører med både tv og pc skærm
samtidig.
'
"Sune Salminen" <salminen@yournigerianspamcrap.doktor.dk> skrev i en
meddelelse news:apodfl$4l5$1@news.cybercity.dk...

Fra : Sune Salminen

Dato : 30-10-02 21:10

Tommy Nielsen wrote:
> Hej Sune
>
> Jeg bruger ikke tvtool, men Nview, så jeg kører med både tv og pc
> skærm samtidig.

Det kan TV Tool også, og meget mere.
Prøve at sætte din PC monitor til samme opløsning som den TV'et kører med,
inden du starter filmen.

-Sune