tabel
Fra : SoulMate

Dato : 16-12-00 19:51

Kan man aflæse højden på en table vha JavaScript ?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 17-12-00 22:06

Nej.

Fra : SoulMate

Dato : 18-12-00 01:43

> Nej.

tak fordi du svare, men du quoter forkert...
hint: www.usenet.dk

--
SoulMate
http://adsl.ahv.cx

Fra : Jakob Andersen

Dato : 18-12-00 02:03

"SoulMate" <soulmate@vvvDOTsubnet.dk> wrote
> tak fordi du svare, men du quoter forkert...
> hint: www.usenet.dk

I JPK´s omvendte verden er hans form for qoutning den eneste korrekte han er
nok den usenet bruger i dk hierakiet der har modtaget flest links til
usenetsiden... og lige lidt hjælper det

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-12-00 00:45

Jeg har aldrig påstået at det er den eneste korrekte. Blot den mest
logiske.

Fra : Jakob Andersen

Dato : 19-12-00 01:02

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> wrote
> Jeg har aldrig påstået at det er den eneste korrekte. Blot den mest
> logiske.

Hvis det er tilfældet tror jeg du har set lidt for meget jeopardy .....

Spørgsmål først og svar bagefter virker mest logisk for mig....

FUT: dk.admin.netikette

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-12-00 14:27

Du glemmer i den forbindelse at news læses "Threaded" dvs. at du har
allerede læst spørgsmålet inden du åbner svaret.

EOD herfra.

Fra : Jakob Andersen

Dato : 19-12-00 14:38

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> wrote
> Du glemmer i den forbindelse at news læses "Threaded" dvs. at du har
> allerede læst spørgsmålet inden du åbner svaret.

Kommer an på news softwarens opsætning...

FUT: dk.admin.netikette

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-12-00 15:34

Jens Peter Karlsen wrote:

> Du glemmer i den forbindelse at news læses "Threaded" dvs. at du har
> allerede læst spørgsmålet inden du åbner svaret.

Da man i en besked ofte svare på mere end en ting, eller bryder
spørgsmål op i mindre dele, er det oftest nemmest at se hvilken del der
bliver svaret på, såfremt spørgsmålet kommer umiddelbart før svaret.
Det ville også være helt i orden at skrive svaret over spørgsmålet, hvis
det var generel kutyme, men da de fleste skriver deres svar under
spørgsmålet, kan det nemt virke forvirrende når der bliver svaret som du
gør.
FUT dk.admin.netikette

--
/Lars

A computer scientist is someone who, when told to 'Go to Hell',
sees the 'go to', rather than the destination, as harmful.

Fra : Jonathan Stein

Dato : 19-12-00 17:55

Jens Peter Karlsen wrote:

> Du glemmer i den forbindelse at news læses "Threaded" dvs. at du har
> allerede læst spørgsmålet inden du åbner svaret.

Hvorfor så citere svaret nedenunder?

Hvis man læser en gammel tråd, fungerer din metode helt fint, men når
man lige skal se nye indlæg i gruppen, skal man først læse spørgsmålet
(slutningen af din message - eller den forrige message i tråden) inden man
ihukommer hvad dit svar drejer sig om.
Endelig kunne tråden også udvikle sig, så der kom et par andre indlæg
inden dit svar - og så må man igen læse lidt frem eller tilbage for at få
sammenhængen.
Derfor er en kort opsumering (citat af det væsentligste i spørgsmålet)
_inden_ svaret det mest logiske! De fleste news-readere markerer jo
citeret tekst, så man nemt kan springe det over _hvis_ man nu læser tråden
i et stræk.

M.v.h.

Jonathan

--
Mange news-servere sletter indlæg, der starter med "Sv:" og indlæg sendt
i HTML-format. Ret "Sv:" til "Re:" og send som ren tekst.

Fra : Jakob Andersen

Dato : 19-12-00 20:15

"Jonathan Stein" <jstein@image.dk> skrev

> Mange news-servere sletter indlæg, der starter med "Sv:" og indlæg sendt
> i HTML-format. Ret "Sv:" til "Re:" og send som ren tekst.

Måske kunne et link til hvordan man retter det være på sin plads

--
Jakob Andersen
Standarderne for HTML og CSS findes på http://www.w3c.org

Fra : Jonathan Stein

Dato : 19-12-00 23:06

Jakob Andersen wrote:

> Måske kunne et link til hvordan man retter det være på sin plads

Ikke helt tosset... Jeg har flere gange set links til "Sv: -> Re:" for
Outlook, men der er vel ikke en FAQ et sted, der behandler begge emner?

M.v.h.

Jonathan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-12-00 23:41

Tue, 19 Dec 2000 22:06:13 GMT, skrev Jonathan Stein
<jstein@image.dk>:

> Ikke helt tosset... Jeg har flere gange set links til "Sv: -> Re:" for
>Outlook, men der er vel ikke en FAQ et sted, der behandler begge emner?

Jeg kender inhen FAQ, men derimod:
<http://www.freebox.com/henrikkhansen/Sv_til_Re.html>

<http://www.freebox.com/henrikkhansen/oetips.html>

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk
med hjælp og tips til din hjemmeside -

Fra : Jakob Andersen

Dato : 19-12-00 23:46

"Jonathan Stein" <jstein@image.dk> wrote
> Ikke helt tosset... Jeg har flere gange set links til "Sv: -> Re:"
for
> Outlook, men der er vel ikke en FAQ et sted, der behandler begge emner?

Der er et par forskellige muligheder her for at fixe problemet:
<http://www.freebox.com/henrikkhansen/Sv_til_Re.html>

Sådan generelt kan jeg da sige at både sunsite og teledk´s newsservere
filtererer dem fra: og det resulterer i ca. 30%+ af dk-hierakiet læsere ikke
ser dem