Inventor R6 og Excel (Problem)
Fra : Claus Frølund

Dato : 30-10-02 09:11

Er der nogen der har problemer med at Inventor R6 ikke kan finde MS Excel?

Vi har fået tilsendt fire opdates her i virksomheden, men har ikke
installeret dem endnu, pga. at jeg hjemme, på min testinstallation, har
opdaget at Inventor ikke kan finde Excel, når der skal laves f.eks. gevind.

Nogen der har installeret R6, og har eller ikke har dette problem?
Nogen der ved hvornår SP1 kommer? Som måske løser problemet?

M.v.h. Claus

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-02 15:58

Problemet er løst, eller eksisterer rettere ikke. Jeg tog chancen og
installerede R6 på vore fire maskiner, og der var ingen problemer. Det kan
være at det er et problem på min private maskine, eller et trial-problem.

--
Med venlig hilsen / Best regards

Claus Frølund
frolundAToncable.dk