news reader
Fra : palle Jeppesen

Dato : 30-10-02 08:46

er det mozilla eller TDC der er problemer med
jeg får ikke alle indlæg ind i mozilla det kan jeg se på
http://nyhedsgrupper.tdconline.dk/
men skikifter jeg server i mozilla til news1.tele.dk eller news2.tele.dk
kommer de med i første omgang, med om det bliver ved ved jeg ikke
eller er der en anden god newsreader der er bedere en mozilla

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 30-10-02 08:19

palle Jeppesen skrev:

> er det mozilla eller TDC der er problemer med

Jeg har ikke problemer med Mozilla og news.sunsite.dk

Tonni Aagesen
<agent29 AT stofanet DOT dk>

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 30-10-02 10:54

On Wed, 30 Oct 2002 08:46:16 +0100, palle Jeppesen wrote:

> [...]
> mozilla til news1.tele.dk eller news2.tele.dk kommer de med i første
> omgang, med om det bliver ved ved jeg ikke

Måske har du sat Mozilla til at skjule læste indlæg?

> eller er der en anden god newsreader der er bedere en mozilla

'Bedre' kommer an på smag og behag - der findes ihvertfald en del
andre, bl.a. Pan, Knode, slrn og Gnus.

Mvh.

--
"Vi är små citroner" Adam Sjøgren