Forbindelsens kvalitet hos TDC !!!
Fra : Tim P

Dato : 30-10-02 08:49

Hi

Jeg har lige prøve og opgradere min BB fra 512/128 til 512/512, og det
kunne jeg ikke få fordi at min linje ikke var god nok, Det ville jo også
være okay hvis det ikke var fordi at min linje for 4 måneder siden var på
1024/256, men nu siger de at den ikke kan blive opgradere til 512/512, DET
FATTER JEG IKKE!

Nå men som jeg ser det må der jo være en årsag til at de ikke kan give mig
den linje, så spørgsmål kan være har teledanmark lave om på min telefon
central eller linje !! Ved det ikke!

En anden ting kunne også være at jeg har fået nyt skille filter, ADSL
modem, og spørgsmålet er om det kan være dem som kan give mig problemer,
jeg fik skifted mit skille filter efter et lyn nedslag, og så mener jeg at
jeg har høre noget om at det godt kan have en betydning når der bliver målt
kvalitet på linje om skille filtered er tilsluttet når det bliver gjort er
det ikke rigtig ???

Tim P
Fatter det ikke!

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 30-10-02 08:53

"Tim P" <tp@FejlLessorFejl.dk> skrev i en meddelelse
> fordi at min linje for 4 måneder siden var på
> 1024/256, men nu siger de at den ikke kan blive opgradere til 512/512,
DET
> FATTER JEG IKKE!

Så læs lidt på ADSL specifikationen istedet for at råbe.
Upstream er sværere at få igennem end downstream.

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : TDC Internet A/S

Dato : 30-10-02 09:25

> [...]
> 1024/256, men nu siger de at den ikke kan blive opgradere til 512/512, DET

<snip>

Hej Tim

Forklaringen er, at det er din upload der er kritisk i forbindelse med hvad
linien kan bære. Det kan altså godt være den kan bære 256, men ikke kan bære
512.

Mvh
Christian
"Med dette indlæg repræsenterer jeg mig selv, og ikke TDC Internet A/S"

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 30-10-02 09:47

"TDC Internet A/S" <netexpress@int.tele.dk> skrev i en meddelelse
> "Med dette indlæg repræsenterer jeg mig selv, og ikke TDC Internet
A/S"

I så fald har du nok valgt en uhensigtsmæssig afsender-identifikation

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : TBC

Dato : 30-10-02 13:08

> A/S"
>
> I så fald har du nok valgt en uhensigtsmæssig afsender-identifikation

Ja, det er sku' meget modigt, med alt det han potentielt kunne komme til at
stå til "ansvar" eller model til.

F.eks min galde: Giv mig BoomTown ADSL, uden tvunget fastnet eller
"bærelinje" .....NU !!!
Ellers må jeg nødvendigvis finde ud af hvor dine børn går i skole, se hvor
meget "bæ-linje" din kone kan klare, og sende Benny "the back batter"
Kirkegård ud og motivere dig (Et til tilnavn han ikke udelukkende har fået
grundet hans sofistikerede kunnen med et baseball bat)

TBC