Træthed
Fra : Betina Jørgensen /LO~

Dato : 30-10-02 08:09

Hejsa

Mit problem er at jeg til tider er så træt at det er umuligt for mig at
holde mig vågen.
Det sker ikke i dagtimerne, men når jeg kommer hjem fra arbejde og vi
nærmer os hen mod aften, så begynder trætheden at komme. Her snakker vi om
kl 20 allerede.
Andre gange kan jeg være vågen til langt ud på natten selvom jeg ved at
jeg skal op kl 7.

Er der noget man kan gøre?
Måske nogen vitaminer eller noget i den stil

mvh Betina

Fra : Ole

Dato : 30-10-02 10:25

"Betina Jørgensen /LO-Skolen" <bettina_kock_joergensen@net.dialog.dk> skrev
i en meddelelse
> [...]
> jeg skal op kl 7.
>
> Er der noget man kan gøre?
> Måske nogen vitaminer eller noget i den stil

Hej Betina
Jeg søgte på www.dsgnet.dk med generel søgning og fik mere end 80 svar om
træthed.
Med venlig hilsen
Ole

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 30-10-02 23:14

Hej

Måske laver du til tider for meget. Selvom man ikke har fysisk arbejde, kan
man godt blive meget træt. Jeg har mange kolleger, der falder om/går i seng
ved 9-tiden.
Selv må jeg sove mindst 1 time om eftermiddagen, hvis jeg skal til møde
eller andet om aftenen. Ellers er det også tidligt i seng. Det kan reguleres
med et par kopper stærk kaffe i nødstilfælde.

Jeg tror ikke du er syg, men få tjekket din blodprocent m.m., den kan
fortælle meget.

Hvor gammel er du? Det bliver værre med alderen, synes jeg.

VH Birgitte

Fra : Betina Jørgensen /LO~

Dato : 31-10-02 08:13

paogba@oncable.dk skriver:
> [...]
>fortælle meget.
>
>Hvor gammel er du? Det bliver værre med alderen, synes jeg.

Hejsa

Jeg er kun 23 og det er jo ingen alder.
MIt arbejde består i kontorarbejde og jeg sidder foran en computer skærm
hele dagen. Det kan godt være at det er det der gør mig træt.
Desuden har jeg meget nogen meget aktive weekender, det kan godt være at
det er det der gør mig træt i de første par dage i ugen. ( det er faktisk
der det er slemmest )

Jeg har også tænkt på det med blodprocenten, og desuden har jeg også haft
en tanke om at det kan være jernmangel. Det skulle vist også give træthed.

Jeg smutter en tur til lægen og får mig et gennemtjek, selvom jeg nu
overhovedet ikke føler mig syg. Men det kan jo være at jeg mangler et
eller andet vitamin, tilskud m.m.

Og så må jeg jo bare se hvad der sker *SS*

Mvh Betina