problemer med at lukke en åben access proc~
Fra : Tonny Nielsen

Dato : 30-10-02 02:19

Jeg har følgende kode som henter en de macro jeg har i access som jeg så kan
kører, men den laver en accees process som den ikke lukker igen og det vil
MEGET gerne have den til kan nogen hjælpe mig på forhånd tak.

roCount = objDB.containers("Scripts").Documents.Count
%>
<form name="MacroForm" action="admin_run.asp" method="post">
<select name="macro">
<%
If macroCount > 0 Then
For Each macro in objDB.Containers("Scripts").Documents
Response.Write("<option value='" & macro.Name & _
"'>" & macro.Name & "</option>" & vbCrLf)
Next

End if
%>
</select>
<input type=submit text="Submit" value="Dan Udtræksfil">
</form>
<%
set objDB = nothing
oAccess.Quit acQuitSaveNone
Set objAccess = Nothing
%>

Mvh

Tonny Nielsen

Fra : Tonny Nielsen

Dato : 30-10-02 12:39

"Tonny Nielsen" <windsor@gamersworld.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kører, men den laver en accees process som den ikke lukker igen og det vil
> MEGET gerne have den til kan nogen hjælpe mig på forhånd tak.

Jeg har fået løst problemet, issuet lå in win2000 omkring hvilken bruger der
havde ret til at launch og close com objekter.

Mvh

Tonny Nielsen