Hvilke tastaturer bruger Dell?
Fra : rhexis

Dato : 30-10-02 01:03

Jeg er i den situation at jeg skal bruge et nyt tastatur. Mit gamle
trofaste Dell-tastatur virker efterhånden slet ikke (selv efter at
det har været renset).

Derfor er jeg på jagt efter et nyt og det skal helst være magen til.
Der behøver ikke at stå Dell foroven, men udseendet, og vigtigst
af alt 'klikfornemmelsen' og følingen med tastaturet, skal være
den samme.

Jeg kiggede lidt på edbpriser.dk, men det gjorde mig ikke meget
klogere. Jeg er ikke ude efter et multimedia tastatur ejheller
et ergonomisk.

Nogen bud på et sådant tastatur?

--
rhexis

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 30-10-02 08:04

rhexis skrev: (messageID: <news:3dbf21d2$0$11237
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>)

Hvad med:
http://makeashorterlink.com/?B4E121842

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/

Fra : rhexis

Dato : 01-11-02 11:25

"Kasper Damkjær" <usenet@damkjaer.net> wrote in message

> Hvad med:
> http://makeashorterlink.com/?B4E121842

Tak. Jeg leder dog efter et tastatur med samme 'feel'. Dells
tilbehør koster nemlig altid ca. dobbelt så meget som andre
mærker, og det er for meget.

--
rhexis