Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Hjælp -(slette gamle søge ord)
Fra : Tim

Dato : 30-10-02 00:37

Hvordan er det man sletter og slår funktionen fra.
f. eks. hvis jeg i google har søgt på ordet Filosofi, senere har jeg søgt på
en milliard andre ord. Hvis jeg dobbelt klikker i søge feltet kommer der en
kilomet lang liste frem over alle ord jeg har søgt på.
Den liste vil jeg gerne have slettet samt slået denne funktion fra, så den
ikke opbygger en ny liste.
Hvordan gør jeg det.

Hilsen
Tim

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 30-10-02 00:43

Tim skrev: (messageID: <news:apn62q$a37$1@sunsite.dk>)

> [...]
> kommer der en kilomet lang liste frem over alle ord jeg har søgt på.
> Den liste vil jeg gerne have slettet samt slået denne funktion fra, så

Under 'Internet Properties' > 'Advanced' skal du fjerne fluebenet ved
'Use inline AutoComplete'.

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/

Fra : Tim

Dato : 30-10-02 01:02

Tak for hurtigt svar, men det har jeg allerede gjort, men det hjælper ikke
rigtigt. (Medmindre Windows skal genstartes før det træder i kraft).

Tim

Fra : Madsen

Dato : 30-10-02 01:12

Tim skrev:

> [...]
> liste frem over alle ord jeg har søgt på. Den liste vil jeg gerne
> have slettet samt slået denne funktion fra, så den ikke opbygger

Tools > Internet Options > Content > AutoComplete > Klik på 'Clear
Forms'. Fjern derefter flueben ved 'Forms' oppe i afsnittet 'Use
AutoComplete for'.

Madsen.

Fra : Tim

Dato : 30-10-02 02:15

Takker for hjælpen
Det var lige det jeg ledte efter.

Tim

Fra : Rar Morfar

Dato : 30-10-02 09:12

Hej

Jeg bruger win2000 dansk

Hvad skal jeg gøre?

Jeg kan ik finde det der tools osv.....

Rune

Fra : Ole C

Dato : 30-10-02 09:57

Rar Morfar skrev blandt andet:

> Jeg bruger win2000 dansk
> Hvad skal jeg gøre?

Funktioner>Internetindstillinger>Indhold>Autofuldførelse>klik på "Ryd
formularer". Fjern derefter flueben ved "Formularer" oppe i afsnittet "Brug
autofuldførelse til..."

--
vh
Ole C