mp3 afspiller
Fra : Thomas

Dato : 30-10-02 00:25

Hej NG

Jeg skal ud og købe en mp3 afspiller. Det vigtige er for mig at den er på
min 64 mb - at den ikke skal koste en formue, og derudover gør det ikke
noget hvis man kan få en lille handy version. Jeg har kigget lidt på
Creative MUVO - er der nogen der har erfaring med den ?

Thomas

Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 30-10-02 21:16

Thomas <asdsa@adsd.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:apn5d7$1t3e$1@news.cybercity.dk...

> [...]
> noget hvis man kan få en lille handy version. Jeg har kigget lidt på
> Creative MUVO - er der nogen der har erfaring med den ?

Muze MP3 afspiller, 64 MB

http://www.thansen.dk/product.asp?c=98415533&n=510382008&pn=524504297
En af mine venner har den og er meget tilfreds. Du kan sikkert købe den
mange steder.

--
Bjørn E. Thorup
www.home1.stofanet.dk/thorup