tv-out på en bærbar
Fra : asd@asd.com

Dato : 29-10-02 23:09

Hjælp ... min ven har en bærbar Amitech freenote 4403, med DVD drev ... men
han kan ikke finde et TV-out på den ... (det er der vist heller ikke -
MEN så spurgte han om man evt. kunne få et USB kort eller lign. indstik
kort, hvorfra han så vil trække tv-out signalet over til TV'et ???

Jeg skal ærligt sige at jeg ikke har hørt om det .... men det kunne jo være
???

MVH Claus

PS: denne meddelse er sendt i både dk..... hardware og i dk ....grafikkort

Fra : Kasper Meldgaard

Dato : 30-10-02 00:00

Trust laver et tv-ud kort til bærbar! Tjek EDBpriser og søg på trust eller
deres hjemmeside

kasper

Fra : asd@asd.com

Dato : 30-10-02 01:12

Takker for tippet æ jeg lader straks nyheden gå videre )

Fra : asd@asd.com

Dato : 30-10-02 01:13

Takker for tippet .... jeg lader det straks gå videre )