hvilket lydkort?
Fra : sniper_Nolight

Dato : 29-10-02 19:15

jeg har et soundblaster lydkort med 5.1 lyd MEN hvon ved jeg uden at skille
pcen ad hvilket et det er?... der er jo både SB live! platinum 5.1 og Live!
Player 5.1 og Surround 5.1og Player 5.1 Bulk og 5.1 Digital hvad S**** er
forskellene?!... og hvilke driver skal jeg bruge????

på forhånd tak

sniper_Nolight

Fra : Sune Storgaard

Dato : 29-10-02 22:19

sniper_Nolight wrote:
> [...]
> skille pcen ad hvilket et det er?... der er jo både SB live! platinum
> 5.1 og Live! Player 5.1 og Surround 5.1og Player 5.1 Bulk og 5.1

Den samme :)
Både platinium,player,player bulk,live! live player etc bruger samme
driver.. lyder det ikke lidt som absolut best of greatest hits volume2 ?
Se på
http://dk.europe.creative.com/support/drivers/
Uanset hvilken en du vælger, vil du komme frem til samme driver nemlig
livedrvpack.24.71MB (til XP)

Jeg kommer ihvertfald frem til
http://dk.europe.creative.com/support/drivers/eula.asp?id=421
uanset hvilket live kort jeg vælger på listen.

--
Venlig hilsen
Sune Storgaard

Fra : Jens Gregersen \(967~

Dato : 29-10-02 23:16

<snip>

> [...]
>
> Jeg kommer ihvertfald frem til
> http://dk.europe.creative.com/support/drivers/eula.asp?id=421
> uanset hvilket live kort jeg vælger på listen.

Det har jeg også lagt mærke til. Min kammerat har et soundblaster audigy,
men det står der ikke på driverdisketten der fulgte med... Jeg kan ikke lige
huske hvad der stod, men det var i hvert fald ikke i overensstemmelse med
selve kortet. Men det fungerede upåklageligt...

Jens Gregersen

Fra : sniper_Nolight

Dato : 30-10-02 09:14

> [...]
>
> Jeg kommer ihvertfald frem til
> http://dk.europe.creative.com/support/drivers/eula.asp?id=421
> uanset hvilket live kort jeg vælger på listen.

He... hva hævled ska de så gøre det så besværligt for?

Tusind tak for jeres posts - jeg vil dl med det samme

sniper_Nolight