WebCam Trådløs ??
Fra : Andre

Dato : 29-10-02 16:25

Jeg har hørt at man kan købe trådløse webcams fra bla. D-Link. Er der nogen
der ved hvor man kan købe dem og hvad de koster. Jeg kan ikke finde det
noget sted.

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 30-10-02 01:04

On Tue, 29 Oct 2002 16:25:27 +0100, "Andre" <andre21@ofir.dk> wrote:

>Jeg har hørt at man kan købe trådløse webcams fra bla. D-Link. Er der nogen
>der ved hvor man kan købe dem og hvad de koster. Jeg kan ikke finde det
>noget sted.

Kender ikke D-link, men måske kan du bruge noget andet? -
shoppingonline.dk (og muligvis også andre) har f.eks. noget, der
hedder Xcam. Priser for 1.600 kr. og op for komplet sæt.

Lars