Kabinet
Fra : J Larsen

Dato : 29-10-02 16:23

Jeg søger et nyt kabinet, må ikke koste en formue
og der skal være strømforsyning med.

Hvad er bedst et midi eller et maxi tower mht. airflow,
bliver det ikke bedre i et midi da der ikke er så meget
luft der skal flyttes = hurtigere udskiftning, så man ikke behøver
så mange kraftige blæsere som i et maxi tower.

Jeg ved ikke om det skal være midi eller maxi,
vil gerne høre jeres erfaringer til et godt kabinet.

Mvh. J Larsen

Fra : Familien Paasch

Dato : 29-10-02 18:06

Under normale omstændigheder er et miditower at anbefale, da
man undgår at købe ekstra lange lakridsbånd som benyttes i
maxtower, men er man indstillet i at investere i disse, så
vil at større kabinet med mere luft omkring være at
foretrække.

Mvh. Børge