Odense udstilling / samkørsel
Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 29-10-02 14:58

Hej alle
Er der nogle der kører fra Sjælland (Kbh området) til Odense udstillingen
lørdag den 23/11, og kan have en ekstra passager med?

Jeg vil fylde 1 stk menneske, 1 stk stor transport kasse og 2 stk mivser.

Jeg vil naturligvis bidrage/dele udgifterne
Hilsen Nina

Fra : Pernille Scharff

Dato : 29-10-02 14:59

Hej Nina,

jeg kører godtnok ikke fra Sjælland - men vil gerne udtrykke min begejstring
over at du kommer til udstillingen Det bliver hyg'ligt - så kan du møde
alle Chokos nye venner *G* og selvfølgelig ikke mindst checke at hun har det
godt...

/Pernille

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 29-10-02 15:29

Jamen kommer i med "min" lille skat?
Åhhh, det glæder jeg mig meget til.
Jeg kommer med lillamanden som kastrat
.... og en nyhed
Lilla-manden og Jar keder sig så meget efter Choko-pigen er flyttet, så jeg
er simpelthen blevet nød til at "investere"

Hilsen Nina

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 29-10-02 15:51

Hej Nina
Hvor skønt!
Så er der da i hvert fald to lillamaskede, så Midas ikke (som han ellers
plejer) er den eneste lilla
Hvad er det du har investeret i? Er det endnu en siameser eller har du nok i
den ene?
Hilsen Vibeke, der nogle gange synes at 9 siamesere er i overkanten, suk!

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 29-10-02 16:00

Men min lilla er i åber (kastrat) på det tidspunkt. Kommer vi så op imod
hinanden? Tiden er bestilt.

Nope! ikke en siam mere, jeg har NOK!!! *LOL*
Hvis du er medlem af SOK, så vil du i næste udgave af bladet se hvorfor *G*

Hilsen Nina

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 29-10-02 15:58

Haha.. ja det tænkte jeg nok
Nej, Midas er ikke kastrat, han stiller op i klasse 5, så konkurrenter
bliver de ikke.
Nej, jeg er ikke (og bliver heller aldrig) medlem af SOK, derimod er jeg
bestyrelsesmedlem i den anden siameserklub: DSO.
Hilsen Vibeke

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 29-10-02 16:07

) medlem af SOK, derimod er jeg
> bestyrelsesmedlem i den anden siameserklub: DSO.
> Hilsen Vibeke
> --

Jamen hov, det er vist også det blad der har fået min artikel *g*
Jeg kom vist til at bytte om på navnene . Det er "Heidi's klub"... du ved,
der hvor min lilla-mand kommer fra.
Nina

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 29-10-02 16:06

Ja, så er det DSO. Glæder mig til at læse artiklen
Vibeke

Fra : Trine Piltoft

Dato : 29-10-02 22:39

Hej Nina

>Nope! ikke en siam mere, jeg har NOK!!! *LOL*

Det er ellers meeeeeget nemmere når man har mere end 1 af slagsen
*g*. (Nå ja - ihvertfald når de er nået så højt op i alderen som
mine er *g*).

>Hvis du er medlem af SOK, så vil du i
>næste udgave af bladet se hvorfor *G*

Og jeg har faktisk smugkigget. Heidi har "kommet til" at vise mig
den, og jeg glæder mig til at læse den en gang til i bladet. Skriv
nogle flere af den slags..........:0)

Mvh. Trine