Opslag i Gylling sogns kirkebog
Fra : Ove C, Kronborg

Dato : 29-10-02 14:29

Hej.

Er der en, der på landsarkivet i Viborg vil søge følgende personer i
kirkebogen for Gylling sogn, Aarhus amt, for mig?

Det drejer sig om følgende personer, der alle skal være født i Gylling:

Søren Andersen, født 1814 - 1815
Johanne Pedersdatter, født 1815 - 1816. Hun blev gift med Søren Andersen
antageligt den 9. maj 1840 i Gylling.

Deres børn:
Ane Sørensen, antageligt født 5. juli 1839 (kan måske være 1838)
Peder Sørensen, født 1842-43
Anders Peter Sørensen, født 1844-45
og en dreng, der i folketællingen 1850 er anført som en udøbt dreng, 1 år.

samt

Maren Mortensdatter, født ca. 1783 i Gylling (mor til Johanne Pedersdatter)

På forhånd tak

Venlig hilsen
Ove Kronborg

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 29-10-02 18:37

"Ove C, Kronborg" <#ALIAS_NAME@#ALIAS_DOMAIN> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Er der en, der på landsarkivet i Viborg vil søge følgende personer i
> kirkebogen for Gylling sogn, Aarhus amt, for mig?

Hej Ove,

Måske du har bedre held her i aneefterlysningen ? :

http://dis-danmark.dk/forum/list.php?f=1

Lige nu er du nemlig i en gruppe om lokalhistorie.

--
Venligst
Poul F. Andersen