Gennemsigtig baggrund
Fra : Jacky Hansen

Dato : 27-02-01 20:42

Hej NG !!!

Jeg ville bare hører om det kan lade sig gøre at lave en flash movie med
gennemsigtig baggrund, sådan at man kan sætte den ind i et eksisterende html
dokument, og samtidig bibeholde den baggrund (grafiske) der er der.

Mvh

Jacky

Fra : michael

Dato : 27-02-01 23:08

Prøv at tage et kig på:
http://www.macromedia.com/support/flash/ts/documents/wmode.htm

--
Michael
www.stangtennis.dk

Fra : emil

Dato : 28-02-01 23:41

Hej! det tror jeg ikke! du kan bruge samme baggrunsmønstre i din html side
i din Flash movie i stedet for.
Hilsen
Emil
http://www.flash.simurg.dk

Fra : N/A

Dato : 01-03-01 23:11

Fra : Jacky Hansen

Dato : 01-03-01 23:11

Ja, ja, det gælder jo bare om at se sig ordentlig for, og læse hvad der
står.
Jeg takker for svarene.

Mvh
Jacky