Digital parabol kort
Fra : Torben Brøndum

Dato : 29-10-02 12:58

Hej,

Hvilke muligheder er der for subj. Hvad skal man have af kort til pc
én....hvad med smarts cards etc. Har nogen af Jer derude erfaring hermed ?

Meget gerne link, så jeg kan læse mere.

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Leony

Dato : 29-10-02 14:23

"Torben Brøndum" <tbr@Xhenning-poulsenX.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilke muligheder er der for subj. Hvad skal man have af kort til pc
> én....hvad med smarts cards etc. Har nogen af Jer derude erfaring hermed ?
> Meget gerne link, så jeg kan læse mere.

Vil du se fjernsyn på pc'en via parabol:
http://www.kissnordic.dk/distribution/showproduct2.asp?id=77

Hvis du vil brænde piratkort med koder osv:
måske parabol-gruppen ved mere om dette.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Torben Brøndum

Dato : 29-10-02 14:46

Hej "Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk>

> Vil du se fjernsyn på pc'en via parabol:
> http://www.kissnordic.dk/distribution/showproduct2.asp?id=77

Her havde jeg lige været et smut......der står ikke meget, og jeg vil gerne
"lære" lidt mere.

> Hvis du vil brænde piratkort med koder osv:
> måske parabol-gruppen ved mere om dette.

Har jeg ledt efter....hvilken tænker du på ?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Leony

Dato : 30-10-02 08:07

> Her havde jeg lige været et smut......der står ikke meget, og jeg vil
gerne
> "lære" lidt mere.

Google er en glimrende søgemaskine.
Prøv at taste kiss satdem (her giver det 518 hits).
http://cobrand.speedcast.com/support/help/dvb_receiver2.asp
Er vist en af de bedre. Det er en FAQ til opsætning.
Prøv evt at sende en mail til Kiss, måske kan de sende dig lidt info på den.

> Har jeg ledt efter....hvilken tænker du på ?

dk.teknik.satellit
Måske en af de 2 andre satellit-grupper. Ved ikke hvilken de bruger til det
formål.

Fra : KBY

Dato : 30-10-02 10:41

http://satvejledning.cjb.net/
Held og lykke
Men husk det er kun til undervisning.
KBY.

Fra : Torben Brøndum

Dato : 30-10-02 12:49

Hej "KBY" <Brian_Y@Mail.nu>

> http://satvejledning.cjb.net/
> Held og lykke
> Men husk det er kun til undervisning.

Selvfølgelig God side.....men skal love for, at der noget at finde ud
af¨men det må
jeg jo så gøre, når der nu kun er ar par analoge programmer tilbage på den
gamle reciever.

Hilsen Torben Brøndum