tv out
Fra : Nero-Wolfe

Dato : 29-10-02 11:28

Hej har sat mit fjernsyn til tv out stikket og virker også med billedet,
men lyden går stadig gennem computeren , er nød til at skifte stik hver gang hvordan undgår man det.
Bruger soundblaster live 1020
Nero

--
Nero-Wolfe@ofir.dk

Fra : Sune Salminen

Dato : 29-10-02 12:00

Nero-Wolfe wrote:
> [...]
> billedet, men lyden går stadig gennem computeren , er nød til at
> skifte stik hver gang hvordan undgår man det. Bruger soundblaster

Sådan er det for alle.

-Sune

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 29-10-02 12:03

"Nero-Wolfe" <Nero-Wolfe@ofir.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> billedet, men lyden går stadig gennem computeren , er nød til at
> skifte stik hver gang hvordan undgår man det. Bruger soundblaster live

Køber et lydkort som har 2 udgange istedet for én. Gamle lydkort kom fx.
med Line-In, Mic, Line-Out og Speaker Out, hvor speaker var forstærket og
line-out var ikke.

--
Bjarke Andersen

Fra : Chr Mygind

Dato : 29-10-02 12:42

Nero-Wolfe skrev:

> [...]
> billedet, men lyden går stadig gennem computeren , er nød til at
> skifte stik hver gang hvordan undgår man det. Bruger soundblaster

http://www.kabelguiden.dk/sandberg/kabler/50216.HTM

/Chr

Fra : Leony

Dato : 29-10-02 12:46

"Nero-Wolfe" <Nero-Wolfe@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Hej har sat mit fjernsyn til tv out stikket og virker også med billedet,
> men lyden går stadig gennem computeren , er nød til at skifte stik hver
gang hvordan undgår man det.
> Bruger soundblaster live 1020

Du kan købe en minijack splitter i alle radioforretninger.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 29-10-02 12:51

> [...]
> men lyden går stadig gennem computeren , er nød til at skifte stik hver gang hvordan

Har dit lydkort ikke både line-out & hovedtelefon udgang,

jeg køre selv lyden fra computer til hifi-anlæg og fra record udgangen
på forstærkeren over til tv'et

i fona har jeg set en audio omskifter til ca. kr. 150,-
1 input og 3 output, måske er det pengene vær i det lange løb.

Jan Rasmussen

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 30-10-02 01:05

--
> Har dit lydkort ikke både line-out & hovedtelefon udgang,

Nero

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 30-10-02 00:24

tak for svarene