Firewall tutorial
Fra : Jan

Dato : 29-10-02 09:36

Hi

Jeg har lavet et lille hjemmenetværk bl.a. bestående af en D-Link 604
router.

Men jeg vil gerne vide mere om at konfigurere den indbyggede firewall i
604'eren. Jeg ved o og en sk*d om dette.

Hvor på nettet kan jeg finde en god tutorial om dette emne. Jeg har selv
prøvet at lede, men endnu ikke fundet det rette.

Hilsen

Jan Madsen

Fra : Peter

Dato : 01-11-02 13:44