Hoppe med ASP ???
Fra : Erlend Klakegg Bergh~

Dato : 26-02-01 15:40

Jeg fikk i dk.edb.internet.wegdesign følgende CGI-bit :

#!/usr/bin/perl
print "Location: http://www.sidenderskalhoppestil.dk\n\n";

Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan gjøre det i ASP ???

Meningen er å lage en fil som hopper.

Eksempel :

Startsiden.no : http://db1.startsiden.no/go?id=1407

Vennlig hilsen Erlend
erlendkb@c2i.net
http://www.kleggen.com/

Fra : Jonathan Stein

Dato : 27-02-01 22:19

Erlend Klakegg Bergheim wrote:

> #!/usr/bin/perl
> print "Location: http://www.sidenderskalhoppestil.dk\n\n";

Der bør nok stå noget med "302 Object moved" før denne header.

> Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan gjøre det i ASP ???

Kig på Response objektet. Det har en "redirect" funktion, som gør det
hele for dig:
Response.redirect("http://www.ny_url.dk/")

M.v.h.

Jonathan

Fra : Erlend Klakegg Bergh~

Dato : 26-02-01 23:41

Jonathan Stein <jstein@image.dk> skrev i news:3A9C1A54.32772042@image.dk

> Der bør nok stå noget med "302 Object moved" før denne header.

> Kig på Response objektet. Det har en "redirect" funktion, som gør det
> hele for dig:
> Response.redirect("http://www.ny_url.dk/")

Tusen takk, det er akkurat hva jeg prøvde å finne ut ... =)

--

Vennlig hilsen Erlend
erlendkb@c2i.net