preloader til html/flash side
Fra : Robert Jensen

Dato : 28-10-02 22:13

da jeg har droppet at lave en side 100% i flash, har jeg lavet en med nogle
flash komponenter.
nu er problemet bare at siden er ved at tage lidt for lang tid at loade pga
de 2 flash itng jeg har på den.

mit spørgsmål er derfor...er der nogen måde at lave en preloader der loader
en kombineret flash / html side.

på forhånd tak.

Robert Jensen

Fra : aFXNIN

Dato : 29-10-02 17:48

Højstsandsynligt ikke.. men du kan loade hele din html side(incl flash'en)
med et javascript..

"Robert Jensen" <fjerndette_svend_dellepude@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:apk98b$d9f$1@sunsite.dk...

Fra : Gitte Brinck

Dato : 07-11-02 12:09

Hej Robert.

Har du løst problemet med java script eller bare i det hele taget? Hvis du
har vil jeg meget gerne høre det, da jeg selv sidder med samme problem?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne