Spejlvende eller rotere et VIEWPORT
Fra : cha

Dato : 28-10-02 22:23

Hej alle.

AutoCAD:
Er det muligt at spejlvende eller rotere et VIEWPORT, så tegningen
(model-space) også spejlvendes eller roteres.

mvh.
Carsten

Fra : Bjørg Bent

Dato : 29-10-02 15:48

Hej Carsten

Ja, det er det. Du skal bruge Mview kommandoen.
Husk at din viewport skal være aktiv, når kommandoen bruges.

Command: mview
Select: All
TW (for twist)
Så kan du rotere dit object i den viewport,som du har lyst til.

Jeg ved ikke om det er dig der har skrevt på Cadforum.
Der er lagt samme svar.

Med venlig hilsen
Bjørg

Fra : cha

Dato : 29-10-02 20:39

Jeg takker, den havde jeg ikke tænkt på.
Mvh/Carsten