problemer med cvs
Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 28-10-02 22:34

Hej alle,

Jeg har følgende problem med cvs, som jeg håber I kan hjælpe mig med.:

Jeg har en server hvorpå vi er et par stykker der udvikler på de samme
projekter:

problemet er som følger:

[A] committer et bibliotek
# cvs add dir-navn
[A] committer en fil i det nye dir
# cvs add dir-navn/fil-navn
# cvs commit -m"blabla" dir-navn/fil-navn

[B] laver en update
# cvs update
[B] får bare ikke de filer og dirs som [A] lige har committet...

Det fatter jeg ikke en skid af...

Er der mogen der har en forklaring???

-ulrik

Fra : Alex Holst

Dato : 28-10-02 21:45

Ulrik Nielsen <ulrik@lazy.dk> wrote:
> [B] laver en update
> # cvs update
> [B] får bare ikke de filer og dirs som [A] lige har committet...
>
> Det fatter jeg ikke en skid af...
>
> Er der mogen der har en forklaring???

Brug kommandoen cvs update -Pd eller lave en ~/.cvsrc med

diff -u
update -Pd
cvs -q

i.