Ftpserver :(
Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 28-10-02 21:12

Hej
Jeg er lidt newbie i linux og har installeret Redhat og en apache webserver
, så nu mangler jeg en ftpserver.

Det skal være så jeg kan oprette brugere og bestemme om de skal kunne upload
og downloade.

Hvad er det bedste program til det.? som er lettets for mig at sætte op når
jeg ikke er den ultimative linux haj (endnu. hehe)

Jeg har været inde på Tucows at kikke, men jeg synes ikke at der rigtig var
nogle ftpserver programmer.

Jeg håber der er en venlig sjæl der gider hjælpe mig.

--
Best Regards / Men venlig hilsen
Jimmy Nielsen

Fra : Bjorn Andersen

Dato : 28-10-02 21:24

Jimmy Nielsen wrote:
> [...]
> nogle ftpserver programmer.
>
> Jeg håber der er en venlig sjæl der gider hjælpe mig.

Prøv at se her:
http://www.linuxin.dk/artikler/index.php?id=127

Håber det kan hjælpe...

--