IE og Norton security
Fra : Finn I

Dato : 28-10-02 20:15

Jeg har fået forelagt et problem, jeg ikke lige har nogen løsning til.

Når Norton sikkerhedspakken fra TDC installeres vises ikke alle billeder i
IE. Det er ikke de samme billeder hver gang, hvis man f.eks. går ind på
siden igen.
Hvis man afinstallere Norton så fungere det hele perfekt igen.

Hvad kan det være? Og ikke mindst er der en løsning på det?

Mvh
Finn

Fra : Madsen

Dato : 29-10-02 00:30

Finn I skrev:

> Når Norton sikkerhedspakken fra TDC installeres vises ikke alle
> billeder i IE. Det er ikke de samme billeder hver gang, hvis man
> f.eks. går ind på siden igen.

Hvis det er Norton Internet Security så prøv at gå ind i Norton og
find noget der hedder Add Blocking, eller noget i den stil. Det er
sikkert slået til.

Madsen.