Måske OT. PCmark2002 resultater
Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 28-10-02 20:28

Hej!

Jeg har lige testet min Pc med Pcmark2002 og har fået ovenstående
resultater. Umiddelbart synes jeg, jeg ligger et smule lavt iforhold til dem
jeg sammenligner mig med.

Mine scores:

Cpu: 1820
Memory: 1750
Hdd: 557

Min Specs er som følger:
Amd duron 750
256mb Pc133 ram.
Følgende bundkort:
http://www.awaremag.com/hardware/DFI/ak74_1.html
Msi Geforce4 mx420D-t DDR 64mb.
Maxtor 40Gb 6L040J2
Seagate 10Gb ST310211A
52 x Cdrom
Acer 12 x 8 x 32
Intel Adsl usb modem
WinXp pro på Maxtor
WinMe på Seagate
Testet med WinXp men opnår en smule
højere ydelse med Me. Det samme gælder når
jeg tester med 3dmark2001.
Hvilket undre mig lidt!!

Håber nogle kan komme med en kommentar til hvorfor min Cpu score ligger på
linie med en 700mhz og min Hdd er så langsom ifølge Pcmark. Men det er måske
min gamle Seagate den tester på?

Mvh Søren C

Fra : Michael Holm

Dato : 29-10-02 02:59

Fordi du har et MX grafikkort.

//Michael (10500 3D marks med et ti4200 til 1200.-)

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 29-10-02 17:17

"Michael Holm" <Michael@Holm.org> skrev i en meddelelse
> Fordi du har et MX grafikkort.
>
> //Michael (10500 3D marks med et ti4200 til 1200.-)

Jamen Pcmarks har vel ikke så meget med 3d ydelsen og gøre. Det var Pcmark
jeg testede med. Den tester så vidt jeg ved kun 2d grafikken. Cpu'en og
harddisken så jeg kan ikke lige set hva det skulle have og gøre med jeg har
et lousy grafikkort.

Hygge

Fra : Michael Holm

Dato : 29-10-02 18:14