bærbar pc
Fra : Jørgen Skov Nielsen

Dato : 28-10-02 20:25

Hej Alle
Jeg går og leder efter en bærbar pc, med en mobile pentium 4 processor,
rimelig stor hd og en del ram, hvad skal jeg købe, jeg har tænkt lidt på
acers serie travelmade 630 eller asus m-2400.
Mange hilsner fra
Jørgen
hjemmeside:
www.noeyes.dk

Fra : Tom.

Dato : 28-10-02 22:36

Hej.
Nu skriver du jo ikke noget om hvad du vil give for en!
Jeg har haft mange bærbar computers, og der er ikke
noget der overgår IBM, hvor Acer ligger helt i bunden
efter hvad jeg har erfaret. Mit råd ville være den Asus.

Tom Johansen
København SV.

P.S. Fjern "FJERN_DETTE" i min email addy ved svar til mig privat.

Fra : Jørgen Skov Nielsen

Dato : 29-10-02 03:10

Hej igen
Jeg er næsten ligeglad alt under 30000 kr.
Mange hilsner fra
Jørgen

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 29-10-02 09:59

> Hej igen
> Jeg er næsten ligeglad alt under 30000 kr.
> Mange hilsner fra
> Jørgen

Så prøv qxl.dk det kan du nemt finde en bærbar (skrivemaskine ikke spille
maskine ) til under de 3000 kr

Med venlig hilsen
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97

Fra : Peter

Dato : 29-10-02 10:03

"Tholo - www.tholofoto.dk" <Tholo@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> "Jørgen Skov Nielsen" <jsn@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>

> Så prøv qxl.dk det kan du nemt finde en bærbar (skrivemaskine ikke spille
> maskine ) til under de 3000 kr
30.000 (tredivetusinde)...
Hvad med HP, er det ikke noget af det fedeste hvis prisen må komme op i de
højder?

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 29-10-02 11:37

"Peter" <p@p.pp> skrev i en meddelelse news:apliv0$ssm$1@sunsite.dk...

> 30.000 (tredivetusinde)...

Ups... *S*

Fra : Sebastian Steen

Dato : 29-10-02 16:47

Jørgen Skov Nielsen wrote:
> Jeg er næsten ligeglad alt under 30000 kr.

Jeg har en Compaq Presario 2815EA [http://tinyurl.com/2aez]. Den er _meget_
tilfreds med, og der er lige kommet en ny udgave (2816EA) med lidt mere
processor-kraft for ca. 22.000 [http://tinyurl.com/2af0].

Dog skal jeg indrømme at havde jeg haft lidt flere penge havde jeg gerne
købt enten en IBM eller HP... men specielt IBM.

Sebastian Steen