Browser
stl_s 3840
arlet 2470
IE6.0 kan ikke åbne links
Fra : Jens

Dato : 28-10-02 20:00

Kører XP med seneste opdateringer og rettelser.
Hvis jeg f.eks går ind på www.oncable.dk/onlineregistrering udfylder med
kundenr og password og derefter trykker på knappen registrer, åbner der et
ny vindue, men der kommer intet i vinduet.
Problemet opstår også på andre sider f.eks www.newz.dk, der kan jeg godt
klikke på diskuter denne nyhed og siden popper op, men trykker jeg på læs
denne nyhed, åbner en ny side men uden indhold og intet sker.
Problemet er på rigtig mange sider.
Mit oncable kører ellers perfekt og der er heller ikke problemer med andet
på min PC - jo måske lige NAV 2002 som jeg ikke kan bruge, den skriver der
opstår en SCRIPT FEJL. Har downloaded PANDA og det virker.

Forslag?

/Jensen.

Fra : A K.

Dato : 29-10-02 07:28

Prøv at gå i start - kør skriv så : regsvr32 urlmon.dll og klik
så på ok, og hvis det ikke hjælper så gå igen til kør og skriv :
regsvr32 actxprxy.dll tryk ok og derefter regsvr32 shdocvw.dll
og tryk ok, det plejer at hjælpe.

Fra : Jens

Dato : 29-10-02 10:11

Det vil jeg prøve. På forhånd tak.
Jeg giver besked om det virker senere.

/Jensen.

Fra : Jens

Dato : 31-10-02 09:51

Skrev dette og trykkede på ok og det virkede. Takker mange gange for
hjælpen.

/Jensen.

Fra : Jensen

Dato : 29-10-02 22:56

Jens skrev:

> [...]
>kundenr og password og derefter trykker på knappen registrer, åbner der et
>ny vindue, men der kommer intet i vinduet.

Jeg har haft det samme problem med IE 6.0, og det forsvandt da
jeg fjernede en pop-up killer. Bare tikl din orientering. Venlig
hilsen Jørgen Jensen

Fra : Jens

Dato : 30-10-02 10:26

Hvad er en pop-up killer?

/Jensen.

Fra : Jensen

Dato : 30-10-02 22:34

Jens skrev:

>Hvad er en pop-up killer?
>
>/Jensen.

et program der fjerner de irriterende pop-up programmmer. Jensen