"Net-fiskere"?
Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 28-10-02 19:11

Den manglende aktivitet her på gruppen vidner måske om, at efterårsfiskeriet
er godt i gang - eller hvad? Hvor gemmer I jer? ;-D

Weekenden i uge 42 var jeg sammen med syv andre forbi Assens og Helnæs på
Fyn. Ole - den ældste på holdet - hjalp en tysker med at nette en sølvblank
havørred på omkring de seks kilo fanget på en hvid wobler! Der var
selvfølgelig ingen af os, der var misundelige. ;-D Turens samlede udbytte
blev syv-otte undermålere og en enkelt let farvet havørred på lidt over
kiloet.

Lørdagens tur til Enebærodde, Nordfyn gav et par undermålere til mig -
fiskekammeratens flidspræmie blev en blankfisk på 2,3 kg. og 60 cm. Flot
fisk! Turen var for øvrigt præget af mange overfladeaktive fisk, der
desværre ikke var til fluer den dag. :-/

Mvh.

Martin