Den lille Sif
Fra : Camilla

Dato : 28-10-02 18:54

Hej Allesammen,
Jeg har før skrevet om Sif, som var begyndt at gå på toilettet mange andre
steder end i kassen.
Nu er hun så sendt til dyrelægen, som har besluttet at beholde hende, og
lave nogle prøver på hende, bla. blodprøver.
Nu er det så, at jeg gerne høre om I ved hvad det ca. kan komme til at
koste? Vi er nemlig begge to studerende, så det er virkelig småt med
pengene. Vi har intet begreb om hvad vi kan komme af med, er der evt.
ordninger hvor man kan betale mindre?
Venligst,
En bekymret Camilla.

Fra : Marie-Louise

Dato : 28-10-02 19:05

Hej Camilla!

Jeg ved ikke hvad det typisk vil koste, men må indrømme at jeg fik et chok
over regningen på de prøver jeg har fået taget på Horus og Astarte. De fik
taget øjenskrabtest og tandkødsskrab og det kostede 3000 kr. ialt!! Kan I
ikke høre dyrlægen inden?? Blot en lille advarsel så man ikke står totalt
choket bagefter!

Marie-Louise

Fra : Camilla

Dato : 28-10-02 19:09

Hejsa,
Uha, det var da voldsomt!
Det er ikke fordi jeg ikke under Sif det, da hun altså er noget så dejlig en
kat. Men det er heller ikke sjovt, når det lidt er julegaverne der står på
spil.
Vi har desværre afleveret hende idag, så det er lidt for sent at høre om
det, men vi skal ringe imorgen.
Så bare det nu ikke bliver for dyrt!
Venligst,
Camilla.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 28-10-02 19:14

"Camilla" <camillan@huleboer.dk> writes:

> [...]
> koste? Vi er nemlig begge to studerende, så det er virkelig småt med
> pengene. Vi har intet begreb om hvad vi kan komme af med, er der evt.

Hvis I er kendte hos dyrlægen er det sikkert ikke noget problem at
betale over nogle måneder. De fleste er vel villige til det. Det
koster i hvert fald ikke noget at spørge om det.

Mvh Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Ida

Dato : 28-10-02 19:23

Uha... håber ikke at det bliver for dyrt for jer :-/ Jeg gav selv 16oo for
en blodprøve, som heldigvis viste, at der intet var galt.. men det er mange
penge.
Måske I kan høre jeres dyrlæge om I kan betale over et par gange ? Jeg tror
de fleste dyrlæger er fair der *s*
Havde det været et akut sygdomstilfælde, så kunne Dyrenes Beskyttelse (
eller er det nu Dyrenes Værn ? )have hjulpet jer.. de yder hjælp til de, der
ikke har ret stor indtægt.. så som pensionister og studerende. Det hjælper
jeg godt nok ikke meget nu, men måske I kan bruge det en anden gang ?

Ida

--
DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk -killinger til salg

Fra : Camilla

Dato : 28-10-02 19:28

Hej Ida,
Er det slet ikke mulighed for at søge om lidt hjælp der nu?
Er der evt. en hjemmeside til dem?
Venligst,
Camilla.

Fra : Ida

Dato : 28-10-02 20:50

Der er http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/ dyrenes værn kunne jeg ikke finde,
men er lidt usikker på om jeg blander det og kattenes værn sammen *g*
Du skal nok ikke forvente at se en reklame for det på deres side, men du kan
da gøre forsøget og så ringe til dem.. det kan iht ikke skade og du kunne jo
være heldig *s*

Ida , der håber det bedste

Fra : Camilla

Dato : 30-10-02 17:26

Hejsa,
Pyha, ja selv om jeg var ved at gå i brædderne inden vi fik regningen fik vi
et godt chok.
Regningen var på 824 kr. incl. medicin og så en pose fodder fra i/d.
Så det endte jo alt sammen lykkeligt.

Fra : Kate

Dato : 30-10-02 21:54

"Camilla" <camillan@huleboer.dk> wrote in

> Regningen var på 824 kr. incl. medicin og så en pose fodder fra i/d.

Åh, det er altid rart når det er en god overraskelse.
Har dyrlægen noget bud på hvad der kan være galt, eller er hun bare
helt rask?

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Bong

Dato : 31-10-02 19:11

Der var noget i vejen med fordøjelsen som den får medicin for, samt at den
nok har været stresset. Stresset skulle komme fra den anden killing Sofus
som vi fik for en månede siden, selvom de har haft det godt sammen kan den
jo nemt være blevet stresset alligevel.

mvh. Niels