Hvem er bedst til binære grupper?
Fra : Blackout

Dato : 28-10-02 18:28

Det kan vist ikke være stofa, som jeg har nu...Jeg håber lidt i sir Tiscali,
for det får jeg på fredag!

Fra : Klitgaard

Dato : 28-10-02 20:02

"Blackout" <blackout_postbox@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det kan vist ikke være stofa, som jeg har nu...Jeg håber lidt i sir
Tiscali,
> for det får jeg på fredag!

Med den nye server er det helt sikkert TDC.

--
....Klitgaard
"Every night is a battle with alcohol. Some nights I win, some nights I

Fra : Allan Joergensen

Dato : 28-10-02 20:17

Klitgaard <mrsmooth@FJERNDETTEprivat.dk> wrote:

> Tiscali,
> Med den nye server er det helt sikkert TDC.

Er det baseret på fakta eller bare noget du tror?

--
Allan Joergensen aka alj on eu.freenode.net

"Put that thing away! You're going to get us all killed." - Leia

Fra : Flemming Joensson

Dato : 29-10-02 02:10

"Klitgaard" <mrsmooth@FJERNDETTEprivat.dk> wrote in

> Tiscali,
>
> Med den nye server er det helt sikkert TDC.

Serveren er stor ja, så der er mulighed for en høj retention.

MEN!
TDC har ikke specielt gode feeds, så der er mange grupper hvor man ikke
har mere end ca. 70-80% completion.
Heldigvis er de fleste binære postere så smarte at de også poster PAR
filer. De kan nemlig bruges til at genskabe de manglende filer.

Til gengææld er hastigheden indtil videre fra den nye server helt i
top, jeg har i hvert ingen problemer oplevet med den siden den blev sat
i test i torsdags. Men det er jo heller ikke alle TDC kunder der er
klar over den allerede er tilgængelig på news2.tele.dk.

Så jeg tror ikke man skal udtale sig alt for meget om TDC news før det
har kørt uden større problemer i en periode på i hvert fald en måned
efter min mening.

Flemming

Fra : Flemming Joensson

Dato : 29-10-02 02:11

Flemming Joensson <joensson@fjerndette.cs.auc.dk> wrote in

> MEN!
> TDC har ikke specielt gode feeds, så der er mange grupper hvor man
> ikke har mere end ca. 70-80% completion.

Her taler jeg om de udenlandske. Der er ret god completion på de
danske.

Flemming

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 29-10-02 08:33

"Flemming Joensson" <joensson@fjerndette.cs.auc.dk> skrev i en
meddelelse news:Xns92B6160331128joenssoncsaucdk@130.225.247.90...
> TDC har ikke specielt gode feeds, så der er mange grupper hvor man
ikke
> har mere end ca. 70-80% completion.

Der har været nogle problemer med feeds som man ikke har villet bruge
tid på at løse før det nye setup var klart. Forhåbentlig bliver de
klaret over de næste uger.

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Flemming Joensson

Dato : 29-10-02 16:31

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote in

> Der har været nogle problemer med feeds som man ikke har villet bruge
> tid på at løse før det nye setup var klart. Forhåbentlig bliver de
> klaret over de næste uger.

Det lyder jo rigtig godt.

Det ser jeg frem til, men jeg kan nu også fint klare mig som det er nu.
Det var dog lige lidt for ustabilt tilbage i september, men det er på
vej op nu.
Jeg har det fint med at jeg ikke har købt mig et abonnement hos en
betalingsserver.

Flemming

Fra : Brian Skaarup

Dato : 28-10-02 20:44

On Mon, 28 Oct 2002 18:27:59 +0100, "Blackout"
<blackout_postbox@hotmail.com> wrote:

Jeg har måttet sande at det er nødvendigt med et betalingsabonnement
hvis man vil være sikker på (specielt de udenlandske) binære grupper
claranews.com
giganews.com
easynews.com
Jeg har selv et claranews abonnement og har min adsl udbyders
newsservere stårende forrest i newsbin så den henter fra min udbyder
hvis det findes og henter resten fra clara (og det sidste fra
teranews.com)

Fra : Rene Joergensen

Dato : 28-10-02 21:20

Blackout <blackout_postbox@hotmail.com> wrote:

> Det kan vist ikke være stofa, som jeg har nu...Jeg håber lidt i sir Tiscali,
> for det får jeg på fredag!

Kommer an på hvilke binære grupper du er ude efter.

--
-René
http://www.taabelig-turbo-klub.dk/

Fra : Henning

Dato : 28-10-02 21:41

On Mon, 28 Oct 2002 18:27:59 +0100, "Blackout"
<blackout_postbox@hotmail.com> wrote:

>Det kan vist ikke være stofa, som jeg har nu...Jeg håber lidt i sir Tiscali,
>for det får jeg på fredag!

Tiscali har bl.a. en ren dansk server, som gemmer alle binære indlæg
en måneds tid

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Per.K

Dato : 29-10-02 16:11

"Blackout" <blackout_postbox@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det kan vist ikke være stofa, som jeg har nu...Jeg håber lidt i sir
Tiscali,
> for det får jeg på fredag!

Hvis det er de udenlandske binære grupper du hovedsaglig har interesse i, er
en udenlandsk paynewsserver faktisk det bedste.
Jeg er på amerikanske Giganews og har aldrig oplevet at noget var ukomplet
hos dem
i deres binaries grupper.
Jeg hører også at Easynews skulle være meget god.
Du kan prøve at støve deres sites igennem på
www.giganews.com og www.easynews.com . Disse 2 er vist nok markedets
største inde for news.

Venligst Per

Fra : Kim Nielsen

Dato : 31-10-02 20:55

Jeg har både stofa og CC. Stofas nyhedsgrupper er langt bedre end CC
specielt til de binære.
Jeg har ike set TDCs nye server men for 6 mdr siden var stofa ogso langt
bedre end TDC.

Stofa kan være lidt sløve - men f.eks. hos CC mangler langt de fleste af
meddelelserne (tror de simpelthen bare udelader alt over xxxkb eller noget i
den stil) Ved stofa er de der da i det mindste.

Mvh
Kim Nielsen