mouse over med onclick
Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 10-12-00 18:40

Jeg har et script der skal lade "mouse over" billedet blive når man trykker
på linket.

Jeg har leget noget med det script, men har ikke kunnet få det til
at virke. Billederne loades ok i første omgang, men der er ingen mouse over
effekt på, og heller ingen on click effekt.

Jeg har smidt siden på http://www.cmnielsen.dk/test/toptest.html Hvis du
kan se hvad fejlen er, så vil jeg blive meget glad (jeg ved godt at der
mangler et stort billede, og at der pt. ingen undersider er.)

Jeg har på fornemmelsen, at det er en banal fejl, men er ikke specielt hård
til scripts (endnu)!

--

Mvh / Regards

*<|=(||||||::::::¦

-=< Christian >=-

ICQ: 25308942
http://www.cmnielsen.subnet.dk/

Fra : Per Thomsen

Dato : 11-12-00 00:03

Christian M. Nielsen <christian@cmnielsen.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:9mPY5.4456$7E2.370048@news101.telia.com...
[snip]

> [...]
> kan se hvad fejlen er, så vil jeg blive meget glad (jeg ved godt at der
> mangler et stort billede, og at der pt. ingen undersider er.)

Du skal sætte onLoad="preloadImages();" i dit body tag.
<BODY onLoad="preloadImages();" TOPMARGIN=......>

--
MVH Per Thomsen <per@omedia.dk>, Omedia Digital,
Phone; (+45) 96313101 / 24239651 Fax: 96313106

Fra : Allan Vebel

Dato : 11-12-00 01:36

> [...]
over
> effekt på, og heller ingen on click effekt.

Hvad med det meget simple script jeg gav dig for et stykke tid siden - det
fungerede da fint til formålet?

--
Allan Vebel
allan@vebel.dk

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 11-12-00 17:54

"Allan Vebel" <allan@vebel.dk> skrev i en meddelelse
> Christian M. Nielsen <christian@cmnielsen.dk> skrev

> Hvad med det meget simple script jeg gav dig for et stykke tid siden - det
> fungerede da fint til formålet?

Måske er jeg ved at blive dement, men jeg erindrer ikke at jeg har fået et
script af dig, der omhandlede dette?? Men vi har talt om den menu du har
lavet på drugtest.dk.

Jeg udelukker ikke at jeg har fået et script af dig, men kan på ingen måde
huske det!

Mvh / Regards

*<|=(||||||::::::¦

Fra : N/A

Dato : 13-12-00 16:49

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 13-12-00 16:49

> Tja, jeg har fortsat en mail liggende fra en der hedder det samme som dig,
> hvor han spørger om noget på http://hjem.get2net.dk/vebel/adrian, men det
er
> måske en anden af samme navn?
>
> Er det dig - eller er det fremskreden demens?

Kan godt huske siden når jeg ser den, så det må være et spontant momentant
anfald af jule demens. Tak for reminderen!
--

Mvh / Regards