PIX - Activation keys...?
Fra : Christian Thorsen

Dato : 28-10-02 15:23

Jeg skal bruge en Activation Key for at enable DES på en PIX!

Vi har en konto hos Cisco, og der skal derfor blot downloades en Activation
Key til vores PIX!

Hvor på cisco's website downloader man disse activation keys?

Chr.

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 28-10-02 20:06

"Christian Thorsen" <nospam@nospam.com> wrote:

> [...]
Activation
> Key til vores PIX!
>
> Hvor på cisco's website downloader man disse activation keys?

http://www.cisco.com/cgi-bin/Software/FormManager/formgenerator.pl?pid=221&f
id=324

--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - nospam037@lunddahl.dk
My heroes: Heddy Lamar, George Antheil and now also Anders Hejlsberg

Fra : Christian Thorsen

Dato : 28-10-02 20:32

Ja, der var det!
Tak!

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 29-10-02 01:05

"Christian Thorsen" <nospam@hotmail.com> wrote:

> Tak!

NP, Cisco har jo "rodet op", eller hvad man skal kalde det på deres side.