CUPS
Fra : Søren

Dato : 28-10-02 15:07

I RedHat 7.3 skal jeg i CUPS have konfigureret min printer, så jeg kan
komme til at printe ud. Jeg får at vide, at jeg skal logge ind som root
og skrive

/sbin/service cups start

Jeg er ikke så erfaren med linux, men efter at have logget ind som root,
gået ind i terminalvinduet og skrevet ovenstående vil det så være alt
hvad jeg skal foretage mig for efterfølgende at kunne gå ind i CUPS og
konfigurere en printer ??

Søren

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 28-10-02 15:13

Søren skrev:

> [...]
> det så være alt hvad jeg skal foretage mig for efterfølgende at
> kunne gå ind i CUPS og konfigurere en printer ??

Ja, derefter burde du kunne surfe ind på <http://localhost.:631/>
og klikke på "Manage Printers".

// Klaus

Fra : Poul-Erik Andreasen