Findes der wysiwyg php udviklingsværktøjer~
Fra : LB

Dato : 28-10-02 14:41

Hej NG!

Jeg er en "Windows mand" som overvejer at skifte fra Win2000/IIS/asp til
Linux/Apache/php. Findes der lignende værktøjer som f.eks. Visual Studio
eller FrontPage til Linux og php?

Mvh
Lars B.

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 28-10-02 15:09

On Mon, 28 Oct 2002 14:40:31 +0100, "LB" <lb@pjc-corpsec.com> wrote:

>Jeg er en "Windows mand" som overvejer at skifte fra Win2000/IIS/asp til
>Linux/Apache/php. Findes der lignende værktøjer som f.eks. Visual Studio
>eller FrontPage til Linux og php?

WYSIWYG vil nok være svært at lave til PHP. - Der findes dog
tekstredigeringsværktøjer, som kan lette dit arbejde, men vil
alligevel kun kunne udnyttes til deres fulde potentiale hvis du ved
hvordan man programmerer "normalt" i forvejen.

Fra : LB

Dato : 28-10-02 15:29

"Martin Mouritzen" <martin@fez.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> alligevel kun kunne udnyttes til deres fulde potentiale hvis du ved
> hvordan man programmerer "normalt" i forvejen.

Ups! Det var en "smutter". Jeg mente selvfølgelig HTML i stedet for PHP.
Gerne med indbygget PHP debugger.

Mvh
Lars B.

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 28-10-02 15:55

LB skrev:

> Ups! Det var en "smutter". Jeg mente selvfølgelig HTML i stedet for PHP.
> Gerne med indbygget PHP debugger.

Prøv at spørge i dk.edb.system.unix, hvor jeg har sat FUT, hvilket
betyder at svar på dette indlæg, havner i den gruppe.

Tonni Aagesen
<agent29 AT stofanet DOT dk>