Så synger Bøv på sidste vers :o(((
Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 28-10-02 12:13

Altså... Nu er garantien vist løbet ud på min lille bøvekat

Hans tænder bli'r værre og værre og her i weekenden har han slet ikke
villet spise, kun drikke lidt, og det endda kun når han blev sat hen til
vandskålen.

Han er 16 år gammel og syg nu. Og det er synd.

Så i eftermiddag kommer han til dyrlægen, for sikkert sidste gang (med
mindre der sker et mirakel)

Øv hvor er jeg trist. Og det bliver sikkert ikke ligefrem bedre i løbet
af dagen

Opdatering følger, hvis jeg kan se ud af øjnene til den tid...

Med venlig hilsen
Lisbeth Hviid Jakobsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Katrine Nederby

Dato : 28-10-02 12:33

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <hviid-jakobsenKATTE@BAKKEstofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3dbd1baee9c7b@dk-fritid-dyr-kat.dk...
> [...]
> af dagen
>
> Opdatering følger, hvis jeg kan se ud af øjnene til den tid...

Åh nej, Lisbeth. Det er den sværeste beslutning man skal træffe i sit
kæledyrs liv, og det bliver aldrig let, selvom man godt ved, det er det
eneste rigtige En trøst er det dog, at Bøv har haft så mange gode år;
Flere end de fleste katte.

Jeg sender en tanke
Katrine

Fra : Ragna Skott

Dato : 28-10-02 13:44

> Så i eftermiddag kommer han til dyrlægen, for sikkert sidste gang

Jeg ved ikke, hvordan din dyrlæge stiller sig til hjemmebesøg, men de tre
gange, hvor vi har måttet sige farvel til vores højtekskede katte, har vi
ladet dem få lov at sove ind i deres egen sofa for at spare dem for den
sidste, hårde tur til dyrlægen. Vi har også bedre kunnet tage afsked med dem
på en rolig måde uden den stress, der altid følger med et besøg hos
dyrlægen.
Mange hilsener og trøstetanker fra Ragna.

Fra : Leyna

Dato : 28-10-02 13:04

On Mon, 28 Oct 2002 12:12:46 +0100, Lisbeth Hviid Jakobsen
<hviid-jakobsenKATTE@BAKKEstofanet.dk> wrote:

>Altså... Nu er garantien vist løbet ud på min lille bøvekat

Det er altid svært at sige farvel, men så må man lige tænke på alle de
gode år man har haft sammen. Jeg føler dybt med dig, men Bøv vil
sikkert være bedre tjent med at få lov til at få fred.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 28-10-02 13:19

In article <3dbd1baee9c7b@dk-fritid-dyr-kat.dk>, Lisbeth Hviid Jakobsen
> [...]

> vandskålen.
>
> Han er 16 år gammel og syg nu. Og det er synd.

Åh nej Lisbeth... I den alder er det selvfølgelig på lånt tid, men
alligevel håber man vel. Bare lidt endnu... Og man knytter sig fastere
til de kære kræ med tiden, synes jeg. Du gør selvfølgelig det eneste
rigtige, men for pokker hvor jeg føler med dig.
Et kys på panden til Bøv fra mig - og et stort knus til dig.

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 28-10-02 16:10

Sikke trist
Men tænk alligevel på at du fik 16 gode år med en dejlig kat.
Hilsen Vibeke

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 28-10-02 16:47

Ja... Så er det sket.

Hold op hvor går det stærkt. *suk*

Dyrlægen mente at han (også) havde en tumor ved rygraden, jeg havde godt
mærket noget der "ikke plejede at være der" i går da jeg sad og snakkede med
ham, men jeg mener ikke det er noget der har været der længe. Eller måske
var det bare fordi han nu var blevet så mager at den trådte frem?

Jeg ved det ikke, men jeg ved det var den rigtige beslutning. Men **** hvor
er det hårdt :'o(

Tak til alle der har kommet med trøst. Det varmer.

Og ja, vi har haft en kat der blev gammel. Og jeg har aldrig forventet at
han skulle blive 19 som Banse. Men alligevel havde jeg jo heller ikke regnet
med at det skulle være nu

Trist hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Denise

Dato : 28-10-02 17:01

Hej Lisbeth
Åh, hvor er det sørgeligt. Man er aldrig forberedt, uanset hvor gamle de er.
De 2 første hos os blev også 16 år, det er godt nok også lang tid man har
levet sammen. Første gang troede jeg aldrig solen ville skinne igen, men det
gjorde den jo alligevel. Hvis missen først begynder at blive tyndere og
tyndere og går fra maden, så er det jo nok tiden, men det er satans svært at
undvære en man har kendt i så mange år, men det eneste rigtige at gøre for
missen.
Trøstende hilsner
Denise

Fra : Mette Svangren

Dato : 28-10-02 17:33

> Ja... Så er det sket.

Kære Lisbeth. Det gør ondt at høre, at Bøv ikke er mere. Men samtidig gør
det godt at høre, at I kunne træffe den rigtige beslutning for ham af
kærlighed.

Mange tanker fra os i Stouby
Mette

Fra : marianne hellemose

Dato : 28-10-02 17:59

Hej Lisbeth
Masser af trøstekrammere til jer. Når vi elsker vores
mislinger (og andre) vil det nok altid være for tidligt at
sige farvel, man er aldrig helt parat til det, men du gav
ham en sidste kærlighedserklæring ved at give ham fred.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Elwarth

Dato : 28-10-02 18:33

Hej Lisbeth

Også masser af trøstende tanker herfra

Venligst
Dorthe

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 28-10-02 18:40

Hej Lisbeth!
Flot at kunne tage beslutningen hurtigt og handle derefter! Disse ord fandt jeg
i en hunde-gruppe, men de er vist evigt gyldige:

"Don't cry because I am gone, smile because I was there"

Hilsen Dorthe

Lisbeth Hviid Jakobsen skriver:

Fra : Camilla Scharff

Dato : 28-10-02 18:41

*Snøft*

Stort trøstekram til dig og de andre misser - det er altid så trist at
skulle sige farvel til nogle, som man har delt så mange år med. Men han har
haft et godt liv hos jer, og som du selv skriver, så havde han det ikke
længere - det trøster lidt at vide, at man har hjulpet dyret af med
smerten...

Mvh. Camilla

Fra : Anita

Dato : 28-10-02 20:50

Hej Lisbeth!

Hvor gør det mig ondt at høre Masser af medfølende tanker og spind
herfra!

Trøstehilsner
Anita & Co.

Fra : Ann K.

Dato : 28-10-02 21:18

Åh - Lisbeth... Føler virkelig med dig!
Trøstekram og masser af tanker
Ann K

Fra : Trine Piltoft

Dato : 28-10-02 21:27

Hej Lisbeth!

Det gør mig virkeligt ondt for jer - det må have været en frygtelig hård
beslutning at tage.........men selvfølgelig den eneste rigtige.
Jeg håber I kan glæde jeg over 16 gode år i har haft sammen, og at han
faktisk havde det godt næsten lige til det sidste, og ikke skulle døjes med
en lang sygdomsperiode inden.

Mange medfølende og triste hilsner
fra Trine & alle Piltoft´s misserne.

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 28-10-02 22:52

> Ja... Så er det sket.
>
> Hold op hvor går det stærkt. *suk*

Kære Lisbeth

Masser af trøstende spind og venlige tanker herfra også.

Kan du mærke nogen reaktion fra de andre misser ?

De kærligste hilsener

Lise

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 28-10-02 23:13

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> writes:

> Ja... Så er det sket.

En masse troestespinbrum fra Melissa og mig...

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Leyna

Dato : 29-10-02 00:00

On Mon, 28 Oct 2002 16:46:59 +0100, "Lisbeth Hviid Jakobsen"
<ernyoka@hotmail.com> wrote:

>Og ja, vi har haft en kat der blev gammel. Og jeg har aldrig forventet at
>han skulle blive 19 som Banse. Men alligevel havde jeg jo heller ikke regnet
>med at det skulle være nu

Det gør man aldrig, men når nu han var så syg, så er det fint at han
har fået fred, og jeg er så en af dem der er overbevist om at han
venter på dig på den "anden side".
De varmeste tanker herfra.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Lene

Dato : 28-10-02 23:07

Kære Lisbeth!

Vi ønsker Bøv en god rejse.
Tag dig nu lidt af dig selv.
Medfølende hilsner fra Lene, Vol au Vent og alle
havnem(b)isserne.

Fra : Helle Andersen

Dato : 29-10-02 09:02

Åh, hvor trist
Jeg føler med dig, men hvor var det godt, at I formåede at

http://kattenet.dk
http://dekatten.dk

Fra : Kate

Dato : 30-10-02 21:46

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> wrote in

> Men alligevel havde jeg jo heller ikke regnet
> med at det skulle være nu

Nej, man regner aldrig med at det bliver nu.
Stort trøstekram til jer, jeg ved jo hvor hårdt det er at gå den tunge
vej og man savner dem så skrækkeligt.
Det er godt du ved at det var det eneste rigtige for Bøv for det gør
det lidt mere bærligt, men ikke mindre hårdt.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Marie-Louise Baden

Dato : 28-10-02 17:21

Åh nej, Lisbeth...

Jeg får helt tårer i øjnene. Det er hårdt at miste en ven, men en god
beslutning hvis han havde smerter. Glæd dig over al den tid I har haft,
og prøv at trøst dig med at du har nogle andre dejlige misser.

Kæmpetrøsteknus
Marie-Louise

> [...]
> han skulle blive 19 som Banse. Men alligevel havde jeg jo heller ikke regnet

Marie-Louise Baden
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : AEK

Dato : 28-10-02 17:41

Lisbeth Hviid Jakobsen" <hviid-jakobsenKATTE@BAKKEstofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3dbd1baee9c7b@dk-fritid-dyr-kat.dk...

> Altså... Nu er garantien vist løbet ud på min lille bøvekat

Hej Lisbeth !

Det gør mig MEGET ondt at høre.
Vi snakkes senere.

Kæmpe knus og kram fra
Anya, Oscar , Tilde & Tøsen.

Fra : Mr. Big

Dato : 28-10-02 18:34

Jeg føler med dig, Lisbeth. Det er aldrig nemt når man skal den tunge vej
til dyrlægen, men da trods alt hellere det end at katten skal lide. Jeg
håber den får fred efter et langt liv.

Knus

Johny P.

---

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 28-10-02 23:06

On Mon, 28 Oct 2002 12:12:46 +0100, Lisbeth Hviid Jakobsen
<hviid-jakobsenKATTE@BAKKEstofanet.dk> wrote:

>Altså... Nu er garantien vist løbet ud på min lille bøvekat

   Men husk på alle de gode stunder du har haft med den lille
misling =) Det er altid værd at tage med som et lyspunkt i sorgen.

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Birgitte

Dato : 30-10-02 22:13

Hej Lisbeth
Ihh hvor gør det ondt at høre, men dog ser jeg noget rigtig positivt i dine
ord.
Tænk engang, at blive 16 år, det betyder jo, at du har givet Bøv et rigt og
helt igennem fantastisk liv, med fælles glæder.
Jeg er ret sikker på, at Bøv har haft et kanon godt katteliv, og gid det var
en af mine katte, der fik sig sådan et hjem,
jeg ville gerne være kat hos dig.
Så trods sorg i sinde, kan du være stolt af dig selv.
Missetanker fra Birgitte
www.truetrust.dk