ROFL (Tiscali igen igen)
Fra : Peder

Dato : 28-10-02 10:07

Efter to uger hvor jeg har prøvet at få bekræftet at min opsigelse (af
min ADSL-linie hos Tiscali) er registreret, lykkedes det. Det tog dog
de obligatoriske 45 minutter at komme igennem til kundeservice. Imens
var det åbenbart Elvisdag i tlf. køen for, selvom det næppe var
bevidst selvironi fra Tiscalis side, så sang Elvis noget i stil med
"Why cant I get an answer". På trods af denne muntre oplevelse (den
eneste jeg har haft hos Tiscali) kunne jeg ikke få at vide hvornår
forbindelsen endeligt er opsagt fra. Jeg underskrev og sendte
opsigelsen den 14-10, men den blev først registreret hos Tiscali den
24-10. Kundeservicemedarbejderen kunne åbenbart ikke se hvornår
linien blev lukket...
Derudover sidder jeg med en regning der skal betales i starten af
November og dækker frem til og med December. Da Tiscali jo ikke
ligefrem er kendt for hurtige tilbagebetalinger spurgte jeg om det så
ikke var muligt at nogen kunne sende mig en ny regning der dækkede
resten af mit abonnement, så jeg ikke skulle betale for meget. Det
kunne åbenbart ikke lade sig gøre da økonomiafdelingen så ville blive
meget sure !?!... men han kunne da skrive i min sag at jeg gerne ville
have pengene betalt tilbage hurtigt....
Jeg glæder mig godt nok til at slippe ud af kløerne på det elendige
firma... jeg frygter bare for hvor lang tid der går før jeg kan få
pengene betalt tilbage.

-Peder

Fra : "-

Dato : 30-10-02 23:12

Hi Peder,

De har kun krav på betaling per påbegyndt måned. Så du kan helt legalt
nøjes med at betale for de(n) måned(er) hvor du rent faktisk bruger
linien.

Eftersom de oplyser prisen per måned, så burde det være en smal sag at
nøjes med at betale det der tilkommer dem ...

Ihvertfald når man betaler over netbank ... Jeg har gjort tricket flere
gange med DR Licens, for jeg nægter at betale for at de sender girokortet
1-2 mdr for sent hver sommer ... (de har fattet det efterhånden) ... ikke
at det er det samme, men principielt er det ...

De har ikke krav på betaling for de måneder hvor linien er opsagt. At de
så ikke kan nosse sig færdige er helt deres eget problem. Faktisk vil det
også spare dem for en masse arbejde i at tilbagebetale dine penge...

Rene

On Mon, 28 Oct 2002 10:06:46 +0100, you wrote in
dk.edb.internet.udbydere.xdsl about "ROFL (Tiscali igen igen)" something
that looked like this:

--
Rene Brehmer
System developer in the making...

This message was written on 100% recycled spam.

Come see! My brand new site is now online!
http://www.metalbunny.net