Okult hardware???
Fra : Henrik Andersen [265~

Dato : 28-10-02 03:10

Er det bare mig eller er der noget okult i denne maskine??

Det er konstant samme problem, ingen post eller noget andet,
blæserne går i gang når man prøver at boote maskinen....

Jeg har prøvet:
2 forskellige PSU'r, (virker fint i en anden maskine)
4 forskellige mobo's, (det ene virker 100% i forvejen)
2 forskellige grafik kort, (virker fint i en anden maskine)
3 forskellige cpu'r, (virker fint i en anden maskine)
4 forskellige stænger ram. (virker fint i en anden maskine)
1 skærm (virker fint med en anden maskine)

Men der sker præcis det samme, næsten intet....

Hvad dælen kan det være??

Mvh Henrik Andersen

Fra : Michael Holm

Dato : 28-10-02 09:04

Prøv uden andet en mobo, CPU, ram og grafikkort - ingen devices ingen
harddisk, ingen disk. Hvis det virker, så sæt devices på een af gangen,
indtil ud findet det device der har et bøjet ben, som kortslutter PSUen.

--Michael

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 28-10-02 09:21

"Henrik Andersen [2650 Hvidovre]" <dk8008-NOT@hotmail.com> crashed Echelon
writing news:901v9.185751$Qk5.6507553@news010.worldonline.dk:

> [...]
> 1 skærm (virker fint med en anden maskine)
>
> Men der sker præcis det samme, næsten intet....

Hvor stor er din PSU?

Har du prøvet at tage alt ud af maskinen og kun efterlade grafikkortet i
(og selvfølgelig lidt ram)???

--
Bjarke Andersen