Det bliver ved med at rulle
Fra : Plovmand

Dato : 27-10-02 23:58

Når jeg anvender hjulet på min mus sker det i nogle tilfælde (bl.a.
ekstrabladet.dk), at siden bliver ved med at rulle og næsten ikke er til at
stoppe. - Det gælder både opad og nedad.
Andre sider ruller bare de 3 linjer ned, jeg har angivet i museopsætningen.

Musen er en Logitech, optical, cordless mouse. programmet er IE 6.0 DK.
Kan nogen hjælpe?

mvh
Plovmand

Fra : Søren Blom

Dato : 28-10-02 01:52

"Plovmand" <plov@plovmand.com> skrev i

Prøv at opgradere softwaren til din mus, den finder du på www.logitech.com

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : A K.

Dato : 29-10-02 07:16

Jeg har også samme mus, men når jeg skal rulle på Ekstrabladet, skal
jeg først klikke med musen, ellers vil den ikke rulle, men på mange
andre sider fejler den intet.