Sæbebobler- et hit!
Fra : Tina

Dato : 27-10-02 21:21

Jeg ville lige dele denne kilde til stor underholdning med jer andre. Leo´s
opmærksomhed er fuldstændigt fanget når der er 20 sæbebobler der flyver
rundt. Leif som den forskrækkede kat han jo nu engang er, kan overhovedet
ikke se det sjove i dem.
I starten syntes Leo at de var lidt mystiske og potentielt farlige, men man
er vel nysgerrig så nu jages de med stor fornøjelse. Men de forsvinder ned i
gulvet og så må det jo også undersøges.
Håber I alle har haft en god weekend, her i Aalborg har det regnet og atter
regnet.

Mvh Tina

Fra : Lene

Dato : 28-10-02 10:50

Ang. sæbebobler--

Synes det er en rigtig god ide' umiddelbart, men gud ved om ikke det svider
i øjnene på misser, lissom det gør på mennesker? Men altså, det finder de jo
nok ud af!
Tror jeg vil prøve at købe noget til Molly, og se hvad den lille siger!
MVH Lene, Vol au Vent, Molly og alle havnem(b)isserne