Er skærmen ved at stå af ?
Fra : Per.K

Dato : 27-10-02 22:26

Jeg oplever hyppigere at skærmen pludselig går i sort i 1 sek tid og hører
et lille "klik" fra den og så er billedet tilbage igen.
For at få den til at holde op er jeg nød til at slukke og tænde for skærmen
en 2-3 gange.
Det er en 6 år gammel 17" KFC skærm.
Den er vel ikke ved at stå af når den gør det ?

Venligst Per

Fra : Klaus

Dato : 27-10-02 22:36

"Per.K" <persen1@NOWAY!yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> en 2-3 gange.
> Det er en 6 år gammel 17" KFC skærm.
> Den er vel ikke ved at stå af når den gør det ?

Det er ikke usandsynligt. Min begyndte på samme måde. Den blev 3½ år.
Klaus

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-10-02 10:13

"Per.K" <persen1@NOWAY!yahoo.com> wrote in message
> [...]

Prøv i dk.edb.hardware.skaerm

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Per.K

Dato : 28-10-02 16:11

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse
> "Per.K" <persen1@NOWAY!yahoo.com> wrote in message

> [...]

Prøver der. Takker.

Venligst Per

Fra : Jacob

Dato : 28-10-02 11:46

> [...]
> en 2-3 gange.
> Det er en 6 år gammel 17" KFC skærm.
> Den er vel ikke ved at stå af når den gør det ?

Hej Per. Jeg har desværre ingen løsning til problemet med skærmen, men jeg
har et par 17" skærme som jeg er interesseret i at sælge ret billigt, hvis
du skulle være interesseret, og du ikke får løst det af anden vej.