Hvilken Bærbar
Fra : Steffen Damkjær

Dato : 27-10-02 19:50

Hej

Jeg er ude efter en forholdsvis billig bærbar primært til skrivebrug.
Den skal helst være rimelig let, max. 2 kg. Har hørt en del om IBM
Thinkpad 240, men den har jo desværre intet cd-rom drev. Hvad vil I
anbefale?

/Steffen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-10-02 11:59

"Steffen Damkjær" <steffmoes@ofir.dk> wrote in message
> Thinkpad 240, men den har jo desværre intet cd-rom drev. Hvad vil I
> anbefale?

IBM Thinkpad. Kig på IBM's hjemmeside; der står også danske priser...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Steffen Damkjær

Dato : 28-10-02 15:01

men hvilke modeller anbefaler I? Jeg vil købe brugt og ikke give mere
end max. 4000,-

/Steffen