Tv-Kort med compesit udgang
Fra : Skirk

Dato : 27-10-02 19:28

Hej

Jeg har et graffikort men jeg skal have et pci kort med compesit out så jeg
fx kan se film på mit TV fra min computer men jeg kan sku ikke finde nogle.
Er det kun graffikort der har det ?

det håber jeg ikke da jeg ikke har behov for det.

Men hvis der findes nogle skal billedkvaliteten på kortet selvfølgelig være
rimelig :)

MVH

SKIRK

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 27-10-02 19:54

"Skirk" <Kristiansk@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> det håber jeg ikke da jeg ikke har behov for det.
>
> Men hvis der findes nogle skal billedkvaliteten på kortet selvfølgelig

Mon ikke der findes nogle Geforce2 kort til Pci med composit udgang?

Hygge

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-10-02 10:14

"Skirk" <Kristiansk@mail.dk> wrote in message
> Jeg har et graffikort men jeg skal have et pci kort med compesit out så
jeg

Spørg experterne i dk.edb.hardware.grafikkort

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Andrew

Dato : 28-10-02 15:20

> jeg
>
> Spørg experterne i dk.edb.hardware.grafikkort

Hej Jørgen

Er det eneste du laver herinde virkelig at sende folk videre til de rigtige
grupper og henvise dem til usenet-hjemmesiden?, bare af ren interesse.

Mvh Anders

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-10-02 19:49

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message
> Hej Jørgen
> Er det eneste du laver herinde virkelig at sende folk videre til de
rigtige
> grupper og henvise dem til usenet-hjemmesiden?, bare af ren interesse.

Både Jørgen, jeg selv og mange andre bliver jo nødt til det, for så mange
kan jo ikke finde ud af stille deres spørgsmål i de rette grupper -
deriblandt dig selv "Andrew"...

FUT:dk.admin.netikette

Fra : Andrew

Dato : 28-10-02 23:12

Jeg forstår bare ikke hvem der har gjort dig til netbetjent, og jeg forstår
ikke hvorfor jeg skal rette mig efter nogle regler der fortæller mig hvordan
jeg må citere og udtrykke mig selv.

Det er vel min egen sag, og folk der synes jeg citere grimt kan vel bare se
den anden vej, sætte mig i deres kill-filter, eller hvad end de lyster!

Mvh Anders

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-10-02 08:34

> Jeg forstår bare ikke hvem der har gjort dig til netbetjent, og jeg
forstår

Det rette ord er "vejleder". Nogle skal vejledes i at bruge Usenet på en
måde så alle kan være her.

> ikke hvorfor jeg skal rette mig efter nogle regler der fortæller mig
hvordan
> jeg må citere og udtrykke mig selv.

Hvis man vil have alle guldkorn, så må man skrive sine indlæg så man ikke
træder nogle over tæerne. Følger man netiketten så træder man ikke nogen
over tæerne.

> Det er vel min egen sag, og folk der synes jeg citere grimt kan vel bare
se
> den anden vej, sætte mig i deres kill-filter, eller hvad end de lyster!

Ja, det lyder til at være en god idé, bare på serverniveau, for indlæg i
grupper hvor de ikke hører til er overtrædelse af gældende netikette. Kig
dine kundevilkår igennem (Misligeholdelse).

FUT:dk.admin.netikette