Medion bærbar - Geforce 4
Fra : Jesper Kryger

Dato : 27-10-02 18:03

Er der nogen der har haft held til at finde en Win98 driver til grafikkortet
på deres i sidste uge indkøbte Medion i ALDI ?
Mvh Jesper

Fra : Leony

Dato : 28-10-02 14:31

"Jesper Kryger" <jesper@jesperkryger.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der har haft held til at finde en Win98 driver til
grafikkortet
> på deres i sidste uge indkøbte Medion i ALDI ?

Mon ikke du kan finde en driver på Nvidia's hjemmeseide til sådan en karl.
www.nvidia.com
Der findes da i hvert fald en Detonator Driver til GeForce kort til Windows
98.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 28-10-02 15:03

"Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> crashed Echelon writing

> Mon ikke du kan finde en driver på Nvidia's hjemmeseide til sådan en
> karl. www.nvidia.com
> Der findes da i hvert fald en Detonator Driver til GeForce kort til
> Windows 98.

Da der er tale om en bærbar er det sikkert Geforce2Go/Geforce4GO chippen
den kommer med. Denne chip indgår ikke i Detonator driverne og kræver vidst
speciel driver udviklet af producenten selv.

--
Bjarke Andersen

Fra : Leony

Dato : 29-10-02 12:42

"Bjarke Andersen" <bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
vidst
> speciel driver udviklet af producenten selv.

I så fald er det rimeligt bittert at man ikke kan finde en sådan driver hos
Medion:
http://download.medion.de/medion.de/treiber/treiber/index.php?id=41&name1=Nv
idia&name=Grafik
I reklamen står der godt nok at det er et Geforce 4 440 GO 64 MB.
Hvis driverne fra Medion's hjemmeside ikke virker, så tror jeg at jeg ville
sende dem en venlig mail.
Det kan jo også være at den slet ikke er beregnet til at køre Windows 98.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 28-10-02 15:04

"Jesper Kryger" <jesper@jesperkryger.dk> crashed Echelon writing

> Er der nogen der har haft held til at finde en Win98 driver til
> grafikkortet på deres i sidste uge indkøbte Medion i ALDI ?
> Mvh Jesper

Ved slet ikke om det kan bruges, men prøv evt. de drivere der ligger hos
Dell. Nogen af deres bærbare udstyres med Geforce2GO/Geforce4GO chippen.

--
Bjarke Andersen