HP PSC 2110 på USB 1.1 ?
Fra : Joe

Dato : 27-10-02 18:20

Hej

Jeg har tænkt på at anskaffe mig en HP PSC 2110 printer-scanner-kopimaskine
combo.

Der står på HPs hjemmeside at interfacet er USB 2.0. Men jeg har kun USB 1.1
på min computer.

Kan man få det til at virke med USB 1.1? Er forskellen bare at det kommer
til at gå lidt langsommere? Eller er det håbløst?

Og hvis jeg så anskaffer mig et PCI kort med USB 2.0 på, kan mine gamle USB
1.1 enheder stadig fungere?

Med venlig hilsen, Lars Olsen

Fra : Jens Petersen

Dato : 27-10-02 22:35

On Sun, 27 Oct 2002 18:20:20 +0100, "Joe" <IhateSpam@alot.com> wrote:

> [...]
>
>Kan man få det til at virke med USB 1.1? Er forskellen bare at det kommer
>til at gå lidt langsommere? Eller er det håbløst?

Ja, ja og nej.

Når du printer er det jo alligevel printeren der er langsomst.

>Og hvis jeg så anskaffer mig et PCI kort med USB 2.0 på, kan mine gamle USB
>1.1 enheder stadig fungere?

Ja.

--
Jens

Oh well, as long as you enjoy yourself, there's no need to be perfect.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 28-10-02 18:30

> Kan man få det til at virke med USB 1.1? Er forskellen bare at det
kommer
> til at gå lidt langsommere? Eller er det håbløst?

Ja - min PSC 2210 kører fint på 1.1

> Og hvis jeg så anskaffer mig et PCI kort med USB 2.0 på, kan mine
gamle USB
> 1.1 enheder stadig fungere?

Ja - Største fordel med 2.0 er nogle hurtigere scanning. 1,1 skal nok
kunne følge med til print.

/A